Minit umjesto Fornettija

Nakon 15 godina suradnje s mađarskim franšiznim lancem mini-pekara Fornetti, tvrtka Fornetti Slovakia i njezina podružnica Fornetti Bohemia, odlučile su se osamostaliti i na tržištu Slovačke i Češke od sada nastupati pod jedinstvenim brandom Minit.
Promjena je, kako kažu, nastala kako bi se proizvodi i okusi prilagodili specifičnostima lokalnih tržišta. –Osamostaljenje će nam omogućiti brži razvoj i prilagodbu potrebama i željama naših kupaca – objašnjava Zoltán Ambrovics, izvršni direktor tvrtke Fornetti Bohemia.
Osim novog branda, za kupce u Slovačkoj i Češkoj promjene će biti minimalne, jer se 99% postojećeg asortimana već ionako proizvodi u postrojenju tvrtke Fornetti Slovakia, koje će u narednom razdoblju također biti modernizirano. – Suradnja s Fornettijem bit će nastavljena na tehnološkoj bazi – kaže Ambrovics te dodaje da će ime tvrtke biti promjenjeno koncem ove godine.
Inače, prva jedinica "u novom ruhu" i pod novim brandom već je otvorena u Češkim Budějovicama, dok bi ostale pekare u franšiznom lancu trebale postupno promjeniti ime i vizualni identitet do sredine iduće godine.
Mađarski brand Fornetti stigao je na tržište Slovačke 1999. godine kada je, nakon kupnje master franšize, tvrtka Fornetti Slovakia počela proizvoditi i prodavati peciva. Godinu dana kasnije, osnivanjem tvrtke Fornetti Bohemia, prodajna je mreža proširena i na tržište Češke. Trenutno, u Slovačkoj djeluje 250 pekara, dok ih je u Češkoj 150. Ukupni promet obje tvrtke u 2014. godini iznosio je više od 27 milijuna eura.
Slična se promjena desila i u Srbiji 2012. godine. Naime, subotička tvrtka Fornetti doo, dotadašnji nositelj master franšize Fornetti za tržište Srbije i ostalih zemalja ove regije, odlučila je se osamostaliti i nastaviti poslovanje pod vlastitim brandom Mini Pani.
Izvor: Franchising.cz
Priredila: N.B.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?