Bez predaha za Surf’n’Fries
Surf'n'Fries nastavlja širiti franšiznu mrežu pomfrit-barova na svim meridijanima i čini se da na taj način opravdava nagradu koju mu je početkom ove godine dodijelila Svjetska franšizna asocijacija (IFA) kao "najvećoj mladoj franšiznoj nadi". Kako nam je potvrdio suvlasnik ovoga lanca Andrija Čolak, prošlog je tjedna otvoren i prvi Surf'n'Fries restoran u Švedskoj.
Foto: Surf'n'Fries
Tvrtka je, pored toga, potpisala i ugovor o master franšizi za tržište Irana, te se otvaranje prvog restorana u toj zemlji, preciznije u Teheranu, očekuje do kraja 2016. godine.
– U pregovorima smo za još nekoliko tržišta, ali o tome ćemo pričati kada dođe vrijeme – kaže Čolak. Surf'n'Fries je do sada imao 50 jedinica u 11 zemalja (33 u Hrvatskoj, 2 u BiH, 2 u Sloveniji, 1 u Mađarskoj, 2 u Austriji, 1 u Njemačkoj, 2 u Vijetnamu, 1 u Makedoniji, 1 u Crnoj Gori, 1 u Rumunjskoj, 3 u Norveškoj i 1 u Turskoj).
pročitajte članke

Nagrada „Franšiza godine“ za 2021. pripala je franšiznom sustavu Surf'n'Fies, dok je Carwiz rent a car najbolja hrvatska izvozna franšiza.
Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak
Lanac restorana Surf’n’Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima te origanalnoj ambalaži, stigao je u Srbiju. Prvi restoran ovog franšiznog lanca otvoren je u Beogradu.
Surf'n'Fries, brand iz Rijeke poznat po krumpirićima, otvorio je prvi franšizni objekt u Australiji.
Franšizni lanac pomfrit barova Surf’n’Fries proširio je svoje poslovanje na brojna svjetska odredišta, a uskoro stiže na još jedno tržište ove regije. Za inovacije, također, nema predaha.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?