Slatkiš kao „lijek“

Slatka ljekarna Doctor Candy mjesto je gdje se slatkiši prodaju kao "lijek za sve bolesti"
– Već 10 godina razmišljam o franšizingu. Radila sam u različitim branšama, sve vrijeme pokušavajući pronaći ideju za posao koji bih mogla sama razvijati, kao vlastiti posao. Tražila sam nešto što će popuniti specifičnu nišu na tržištu, a da ne zahtijeva ulaganje velike količine novca. Tako smo i došli na ideju slatke ljekarne, mjestu gdje bi se slatkiši prodavali kao "lijek za sve bolesti" – priča Dorota Brzozowiec, vlasnica poljske tvrtke Make Business, koja razvija koncept i daje franšizu za prodaju slatkiša pod brandom Doctor Candy.
Na štandovima Doctor Candy prodaju se razne vrste gumenih bombona, dražeja i lizalica. Da bi se razlikovali od sličnih koncepata, slatkiši su, međutim, spakirani u staklene bočice različitih veličina. Za potpuni dojam, mušterija može birati i naljepnicu za bočicu – na primjer, lijek protiv slomljenog srca, lijek za ublažavanje treme pred ispit ili protuotrov za nered u dječjoj sobi... Oznake mogu biti i potpuno personalizirane i posvećene određenim osobama. – Naši klijenti, stoga, nisu samo djeca, već i odrasli koji traže ideju za originalan poklon – dodaje Dorota.
Za sada pod brandom Doctor Candy posluju dva štanda, smještena u lokalne šoping molove. To je, naglašava Dorota, i osnovna razvojna strategija tvrtke – cilj im je proširiti prodajnu mrežu kroz franšizu, tako da osnovni format bude "komercijalni otok" – kružni štand, sada već uobičajen vid prodajnog mjesta prilagođen trgovinskim centrima. – To je, da tako kažem, komforan oblik prodajnog mjesta koje ne zahtijeva velike investicije. Za naš koncept, inače, treba izdvojiti tek oko 6.000 eura, a za ovaj iznos primatelji dobivaju kompletan štand sa svim upotrebnim dozvolama i potrebnom opremom: vitrinama za izlaganje slatkiša te kompjuterom, fiskalnom kasom i pisačem za naljepnice – objašnjava Dorota i dodaje da franšiznim partnerima također ne bi naplaćivali ulaznu naknadu.
Primatelj franšize bi, međutim, bio u obvezi plaćati minimalnu mjesečnu naknadu, kao i kupovati robu u određenoj vrijednosti od davatelja franšiza. Jedna bi franšizna jedinica bila dovoljna za grad ili područje s najmanje 100 tisuća stanovnika.
Ono što bi posebno moglo privući potencijalne partnere jeste i procjena da bi franšiza dostigla održivost već u prvom mjesecu poslovanja, a da bi povrat čitave investicije mogli očekivati nakon devet mjeseci.
Izvor: Franchising.pl
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.