Slatkiš kao „lijek“

Slatka ljekarna Doctor Candy mjesto je gdje se slatkiši prodaju kao "lijek za sve bolesti"
– Već 10 godina razmišljam o franšizingu. Radila sam u različitim branšama, sve vrijeme pokušavajući pronaći ideju za posao koji bih mogla sama razvijati, kao vlastiti posao. Tražila sam nešto što će popuniti specifičnu nišu na tržištu, a da ne zahtijeva ulaganje velike količine novca. Tako smo i došli na ideju slatke ljekarne, mjestu gdje bi se slatkiši prodavali kao "lijek za sve bolesti" – priča Dorota Brzozowiec, vlasnica poljske tvrtke Make Business, koja razvija koncept i daje franšizu za prodaju slatkiša pod brandom Doctor Candy.
Na štandovima Doctor Candy prodaju se razne vrste gumenih bombona, dražeja i lizalica. Da bi se razlikovali od sličnih koncepata, slatkiši su, međutim, spakirani u staklene bočice različitih veličina. Za potpuni dojam, mušterija može birati i naljepnicu za bočicu – na primjer, lijek protiv slomljenog srca, lijek za ublažavanje treme pred ispit ili protuotrov za nered u dječjoj sobi... Oznake mogu biti i potpuno personalizirane i posvećene određenim osobama. – Naši klijenti, stoga, nisu samo djeca, već i odrasli koji traže ideju za originalan poklon – dodaje Dorota.
Za sada pod brandom Doctor Candy posluju dva štanda, smještena u lokalne šoping molove. To je, naglašava Dorota, i osnovna razvojna strategija tvrtke – cilj im je proširiti prodajnu mrežu kroz franšizu, tako da osnovni format bude "komercijalni otok" – kružni štand, sada već uobičajen vid prodajnog mjesta prilagođen trgovinskim centrima. – To je, da tako kažem, komforan oblik prodajnog mjesta koje ne zahtijeva velike investicije. Za naš koncept, inače, treba izdvojiti tek oko 6.000 eura, a za ovaj iznos primatelji dobivaju kompletan štand sa svim upotrebnim dozvolama i potrebnom opremom: vitrinama za izlaganje slatkiša te kompjuterom, fiskalnom kasom i pisačem za naljepnice – objašnjava Dorota i dodaje da franšiznim partnerima također ne bi naplaćivali ulaznu naknadu.
Primatelj franšize bi, međutim, bio u obvezi plaćati minimalnu mjesečnu naknadu, kao i kupovati robu u određenoj vrijednosti od davatelja franšiza. Jedna bi franšizna jedinica bila dovoljna za grad ili područje s najmanje 100 tisuća stanovnika.
Ono što bi posebno moglo privući potencijalne partnere jeste i procjena da bi franšiza dostigla održivost već u prvom mjesecu poslovanja, a da bi povrat čitave investicije mogli očekivati nakon devet mjeseci.
Izvor: Franchising.pl
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?