Zdravlje i ljepota u fitness franšizi

Foto: Pedro Ruiz i Alexandre Lourenço
Personal20 je nova fitness franšiza koje će, kako kažu tvorci ovog koncepta, unijeti revoluciju u industriju fitnessa. Prije svega jer je za rezultate potrebno mnogo manje vrenema – korištenjem EMS tehnologije (elektro-mišićne stimulacije) uvelike se pojačavaju učinci samog vježbanja. Tvorci ovog koncepta, Alexandre Lourenço i Pedro Ruiz, dvije su godine unapređivali i testirali program, stoga, za rezultate jamče i sami. Iako se program prilagođava individualnim potrebama svakog klijenta, Personal20 je, kako kažu, odgovor na jedan od globalnih problema suvremenog čovjeka.
– Poznato je da više ljudi umire od posljedica pretilosti nego od pušenja, a kardiovaskularne bolesti su u konstantnom porastu. Na sreću, postoji rješenje i vrlo je jednostano – kvalitetnija prehrana i vježbanje – kaže Alexandre Lourenço, jedan od tvoraca Personal20. – Naš program omogućuje klijentima da postignu idealnu figuru i formu vježbajući svega 20 minuta dva puta tjedno – što znači da je pogodan za sve one koji žele rezultate, a nemaju previše vremena ili ne vole vježbati – objašnjava Lourenço.
Ovisno o tome što žele postići, klijenti mogu odabrati trening za povećanje mišićne mase, smanjenje težine ili celulita, oblikovanje tijela, oporavak poslije porođaja, rehabilitaciju. Sve se to mnogo lakše postiže korištenjem specijalne opreme i odijela koje, provodeći blage električne impulse, omogućuje aktiviranje punog potencijala i prokrvljenosti mišića, što je od suštinske važnosti za postizanje željenih rezultata. Trening se odvija pod budnim okom profesionalnog trenera. Oprema je potpuno sigurna i ne postoji opasnost od oštećenja zglobova ili mišića.
Ovu tehnologiju, ističe Lourenço, već godinama koriste vrhunski sportaši, među njima i Rafael Nadal, Cristiano Ronaldo i nogometaši Bayerna.
Personal20 program omogućuje klijentima da postignu idealnu figuru i formu vježbajući svega 20 minuta dva puta tjedno
Personal20 je, inače, nastao kao plod suradnje između dva "veterana franšizinga". Alexandre Lourenço je suvlasnik portugalske tvrtke GrupoConcept, koja već deset godina razvija dvije franšize iz oblasti ljepote i njege tijela – BodyConcept i DepilConcept, dok je Pedro Ruiz zaslužan za razvoj Vivafit franšize, mreže fitness klubova za žene. Udruživši snage, sa iskustvom u poslu i franšizingu koje se mjeri desetljećima, obojica su sada spremni Personal20 proširiti diljem svijeta – također, putem franšize. Prvi fitness klub pod novim brandom Personal20 otvoren je u Španjolskoj, a uskoro se očekuju otvaranja u Portugalu i Omanu.
– Biznis model je vrlo jednostavan i profitabilan – kaže Lourenço. – Za vođenje franšize potrebno je tek nekoliko zaposlenika, a klub se može smjestiti u prostor od 25 do 80 četvornih metara – kaže on te dodaje da sama činjenica da su u ovom poslu jako dugo i da već znaju kako se upravlja velikim franšiznim sustavima, jamči budućim partnerima profesionalnu suradnju i bezrezervnu podršku po svim pitanjima poslovanja.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.