Omiljeni francuski brand
Prema studiji „Référenseigne Sélectif“ agencije za istraživanje tržišta Kantar Worldpanel, 40% ispitanika ima pozitivno mišljenje o brandu prirodne kozmetike Yves Rocher, dok 30% ispitanih spada u redovite kupce. Sa ovim rezultatima, Yves Rocher se uvjerljivo nalazi ispred svih brandova kozmetike u Francuskoj. Zanimljivo je, također, da veliku popularnost uživa i među muškarcima.
Tik za Yves Rocheom, u omiljene brandove spadaju i Sephora, osobito popularna među mlađom populacijom (žene ispod 35 godina) te Kiko, talijanski brand koji se tek nedavno pojavio na tržištu Francuske, no, koji je brzo zadobio povjerenje mlađih kupaca.
Za Yves Rocher ovo nije novost. Prema istraživanju koje je provela konzultantska kuća OC&C Strategy Consultants, krajem 2014. brand se našao na samom vrhu liste "10 tvrtki sa najboljom reputacijom", kao i na trećem mjestu objedinjene liste omiljenih brandova – što znači, u iznimno oštroj konkurenciji.
Yves Rocher se bavi proizvodnjom biljne kozmetike od 1959. godine, a tijekom godina uspio je u potpunosti zaokružiti proces poslovanja – tvrtka, naime, ima i vlastite plantaže bilja, proizvodne pogone i razvijenu mrežu trgovina i salona ljepote. Rado se kupuje ne samo na matičnom tržištu, već i diljem svijeta – pod ovim brandom radi više od 1.600 trgovina u 88 zemalja.
Na većini tržišta Yves Rocher nastupa kroz franšizu. Procjenjuje se da u mreži trenutno ima oko 1.200 franšiznih trgovina. Samo u Francuskoj posluje 650 Yves Rocher trgovina (od toga, više od 200 franšiza) koje godišnje generiraju prihod od 435 milijuna eura. Na hrvatskom tržištu, pak, trenutno posluje sedam Yves Rocher trgovina, a nalaze se u Zagrebu, Zadru, Osijeku i Rijeci.
pročitajte članke

Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara "Brosh" u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Franšizni korneri pogodni su za trgovce koji žele obogatiti postojeću ponudu. Dobar primjer daju dvije poduzetnice iz Srbije koje su u svoje dućane dodale "kutak" za nakit Dvije šmizle.
Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
U maloj se radionici All Nut već devet godina ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljive i drugog voća. Osim dućana u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi se mogla proširiti i u druge zemlje regije.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Franšizni sustav je poput velike obitelji
Svidza mi se .Trenutno trazim neku dobru fransizu za sebe...
Miris iskustva
svidja mi se miris iskusva neznam kako bih mogao da budem prhmaoc fransize i kako bih mogao to ostwariti molim odgowor, meil. nedzadm89@hotmail.com