Opipavanje pulsa

Kada se u četvrtak, 15. listopada otvore vrata na Palači kulture i znanosti u Varšavi, posjetitelji najvećeg sajma franšiza u Središnjoj i Istočnoj Europi moći će se upoznati i sa konceptom riječkog kafića/puba King's Caffe. Tvorci ovog koncepta, Vedran Jakominić i Igor Matetić, kažu da ne očekuju previše, ali da će sudjelovanje na ovako velikom sajmu biti dragocjeno iskustvo. – Ideja je bila da prezentiramo naš koncept na novom i izuzetno zanimljivom tržištu, da vidimo kako ono "diše". Vjerujemo da je Poljska perspektivno tržište i da im doista treba King's Caffe – kaže Jakominić.
Svjesni su da će biti među jakom konkurencijom, jer je, po pravilu, na sajmovima franšiza najviše izlagača upravo iz sektora gastronomije i ugostiteljstva. I pored toga, vjeruju da je koncept sam po sebi dovoljno zanimljiv, te da će privući pozornost poljskih poduzetnika. Jedinstvenost King's Caffe je, naime, u tome što je danju pravi kafić – mjesto gdje se može popiti dobra kava, dok se noću "transformira" u čistokrvni pub, sa odličnom selekcijom točenih piva. – Klasičan kafić u pravilu ne može očekivati previše gostiju u večernjim satima i obratno – pub nije preatraktivan preko dana. Stoga smo i napravili spoj koji čini da smo uvijek puni –objašnjava Matetić što bi moglo privući potencijalne primatelje franšize u Poljskoj. – Nadamo se da će se to i ostvariti, ako ne ove, a onda naredne godine – kaže, ne bez vidljivog optimizma.
King's Caffe će, inače, na samom štandu biti sa još jednim riječkim franšiznim sustavom – lancem pomfrit barova Surf'n'Fries, te Hrvatskom gospodarskom komorom – Županijskom komorom Rijeka. – Sukladno štandu, pripremili smo osnovno – plakate, letke, mali "setup" stola, tek da gostima dočaramo ono najosnovnije što King's Caffe pubovi jesu. Uz to, donosimo i naš očaravajući osmjeh – kaže Vedran Jakominić.
Tvorci King's Caffe-a imaju i razlog što dolaze zadovoljni na sajam. Naime, sredinom kolovoza otvoren je drugi King's Caffe u Rijeci koji je za vrlo kratko vrijeme prevazišao sva očekivanja. Taj je lokal i prva King's Caffe franšiza, koja, uz to, donosi i značajnu novinu. Novi lokal ima i kuhinju, tako da je "kraljevski" kafić/pub na koncu prerastao i u restoran. – Rekli bismo da se sve odvijalo kao iz snova. Početak je bio mnogo bolji nego što smo očekivali, pa smo čak imali i organizacijskih izazova. Međutim, uspjeli smo uhvatiti korak za čas – kaže Igor Matetić. Sa postignutim tempom razvoja i dosadašnjim učinkom, ovaj je lokal ujedno postao i flagship za sve buduće King's Caffe Food pubove.
pročitajte članke

Nagrada „Franšiza godine“ za 2021. pripala je franšiznom sustavu Surf'n'Fies, dok je Carwiz rent a car najbolja hrvatska izvozna franšiza.
Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak
Lanac restorana Surf’n’Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima te origanalnoj ambalaži, stigao je u Srbiju. Prvi restoran ovog franšiznog lanca otvoren je u Beogradu.
Surf'n'Fries, brand iz Rijeke poznat po krumpirićima, otvorio je prvi franšizni objekt u Australiji.
Franšizni lanac pomfrit barova Surf’n’Fries proširio je svoje poslovanje na brojna svjetska odredišta, a uskoro stiže na još jedno tržište ove regije. Za inovacije, također, nema predaha.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?