Krupni koraci za KFC
Snažna ekspanzija KFC restorana na teritoriju Rusije i zemalja Zajednice Nezavisnih Država počela je još prošle godine. Američki je lanac brze hrane tada otvorio 100 restorana, a skoro isti broj jedinica će biti dodan i ove godine. Ta stopa rasta, kako kažu predstavnici tvrtke, ostaje na snazi i sljedećih godina.
S povećanjem broja restorana, KFC u Rusiji konstantno bilježi rast prodaje i prometa. U usporedbi sa stanjem iz 2010, promet je povećan pet puta, a prodaja veća 45 posto.
Foto: KFC
Rusija se suočava sa najvećom ekonomskom krizom još od 1998. godine – pad cijene nafte i sankcije zemalja Zapada zbog umiješanosti Rusije u izbijanje krize u Ukrajini – ostavile su traga. Kako se primanja i proračun potrošača budu smanjivali, neminovno će rasti potražnja za jeftinijim obrocima. KFC u tome vidi svoju šansu. Unatoč tome što će troškovi nabave robe i sastojaka iz inozemstva biti veći zbog pada vrijednosti rublje, predstavnici su tvrtke naglasili da će cjenovna politika u restoranima lanca ostati povoljna, te da će povećanje cijena biti osjetno niže od inflacije.
Već ove godine, KFC restorani su imali 28 posto veću posjećenost u odnosu na prethodne godine. Iako se primjećuje da je broj studenata, najvjernije skupine mušterija, znatno opao, porastao je broj potrošača koji su do sada uglavnom posjećivali restorane srednje cjenovne kategorije.
Trenutno, KFC ima 430 restorana u Rusiji i bivšim sovjetskim republikama, pri čemu je 70 posto u vlasništvu primatelja franšize. Američki je lanac nedavno ušao na tržište Bjelorusije, a planira restorane otvoriti i u Uzbekistanu, Turkmenistanu, Kirgistanu i Tadžikistanu.
KFC je u vlasništvu američke tvrtke Yum! Brands, koja razvija i lance restorana Pizza Hut i Taco Bell. Tvrtka ima više od 41.000 restorana u više od 125 zemalja. Godišnji obrt Yum! Brandsa premašuje 13 milijardi dolara.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?