Krumpirići u Varšavi

Andrija Čolak
U posljednjih nekoliko godina lanac pomfri barova Surf'n'Fries iz Rijeke proširio je svoju franšiznu mrežu diljem svijeta. Ove su godine željeli "opipati puls" poljskog tržišta na nedavno održanom Sajmu franšiza u Varšavi na kome se predstavilo 150 izlagača.
Suvlasnik tvrtke Andrija Čolak kaže da je poljsko tržište daleko ispred tržišta balkanske regije što se tiče razvijenosti franšizinga. – Ljudi su mnogo više educirani o ovom poslovnom modelu i poljsko tržište ima daleko više iskustva – kaže Čolak.
Sajam je u Varšavi, prema njegovim riječima, bio besprijekorno organiziran. – Organizatori su nam uvijek bili na raspolaganju za sva pitanja, obilazili su štandove i interesirali se je li nam potrebna bilo kakva pomoć. Najviše me je na sajmu iznenadila velika širina ponude. Toliku raznolikost, moram priznati, nisam očekivao –dodaje on.
Čolak kaže da im je ovogodišnji sajam poslužio za upoznavanje s tržištem, te da naredne planiraju još ozbiljniji nastup. – Već imamo ideju kako bismo nastupili iduće godine. Vjerojatno ćemo prezentirati naš mobilni koncept, dijeliti ljudima pomfri kako bismo na najplastičniji način objasnili ljudima što radimo, budući da nijedan plakat ili reklamni materijal ne može dočarati biznis. Prethodno ćemo malo više upoznati poljsko tržište s našim konceptom kroz PR aktivnosti jer je neophodno da ljudi čuju za nas prije nego što im predstavimo sustav na sajmu – objašnjava Čolak.
Surf'n'Fries nastavlja širiti svoju uspješnu poslovnu priču diljem svijeta, pa se, kako kaže Čolak, uskoro očekuje potpisivanje ugovora za dva nova tržišta.
pročitajte članke

Nagrada „Franšiza godine“ za 2021. pripala je franšiznom sustavu Surf'n'Fies, dok je Carwiz rent a car najbolja hrvatska izvozna franšiza.
Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak
Lanac restorana Surf’n’Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima te origanalnoj ambalaži, stigao je u Srbiju. Prvi restoran ovog franšiznog lanca otvoren je u Beogradu.
Surf'n'Fries, brand iz Rijeke poznat po krumpirićima, otvorio je prvi franšizni objekt u Australiji.
Franšizni lanac pomfrit barova Surf’n’Fries proširio je svoje poslovanje na brojna svjetska odredišta, a uskoro stiže na još jedno tržište ove regije. Za inovacije, također, nema predaha.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?