Već imamo ideju kako bismo nastupili iduće godine. Vjerojatno ćemo prezentirati naš mobilni koncept, dijeliti ljudima pomfri kako bismo na najplastičniji način objasnili ljudima što radimo, budući da nijedan plakat ili reklamni materijal ne može dočarati biznis.
Andrija Čolak
Utorak
27.10.2015
Hrvatski franšizni lanac Surf’n’Fries nedavno je nastupio na Sajmu franšiza u Varšavi. Predstavili su koncept zainteresiranim na poljskom tržištu.
 

U posljednjih nekoliko godina lanac pomfri barova Surf'n'Fries iz Rijeke proširio je svoju franšiznu mrežu diljem svijeta. Ove su godine željeli "opipati puls" poljskog tržišta na nedavno održanom Sajmu franšiza u Varšavi na kome se predstavilo 150 izlagača.
Suvlasnik tvrtke Andrija Čolak kaže da je poljsko tržište daleko ispred tržišta balkanske regije što se tiče razvijenosti franšizinga. – Ljudi su mnogo više educirani o ovom poslovnom modelu i poljsko tržište ima daleko više iskustva – kaže Čolak.

Sajam je u Varšavi, prema njegovim riječima, bio besprijekorno organiziran. – Organizatori su nam uvijek bili na raspolaganju za sva pitanja, obilazili su štandove i interesirali se je li nam potrebna bilo kakva pomoć. Najviše me je na sajmu iznenadila velika širina ponude. Toliku raznolikost, moram priznati, nisam očekivao –dodaje on.

Čolak kaže da im je ovogodišnji sajam poslužio za upoznavanje s tržištem, te da naredne planiraju još ozbiljniji nastup. – Već imamo ideju kako bismo nastupili iduće godine. Vjerojatno ćemo prezentirati naš mobilni koncept, dijeliti ljudima pomfri kako bismo na najplastičniji način objasnili ljudima što radimo, budući da nijedan plakat ili reklamni materijal ne može dočarati biznis. Prethodno ćemo malo više upoznati poljsko tržište s našim konceptom kroz PR aktivnosti jer je neophodno da ljudi čuju za nas prije nego što im predstavimo sustav na sajmu – objašnjava Čolak.

Surf'n'Fries nastavlja širiti svoju uspješnu poslovnu priču diljem svijeta, pa se, kako kaže Čolak, uskoro očekuje potpisivanje ugovora za dva nova tržišta.