„Kralj“ uskoro i u Hrvatskoj
Ljiljana Plazibat, vlasnica i direktorica tvrtke „Uslužni centar“, kaže da je u poduzetništvu posljednjih 20 godina. Kako je dosadašnji posao ovisio isključivo o njezinom izravnom angažmanu i prisustvu, odnedavno želi pokrenuti novi biznis koji bi osigurao prihode za čitavu obitelj i onog trenutka kada ona ne bude više radila. – Tražila sam franšizu jer nisam navikla raditi za druge, već biti sama svoj gazda. Istovremeno, željela sam da u tome što radim budem jedina ili prva u Hrvatskoj, da uhodam posao koji će kasnije nositi obitelj, a meni davati dio profita za ugodan život u mirovini... Ja pokrenem i financiram sada i investiram slobodan novac, a oni dalje rade – kaže ova šezdesetogodišnja poduzetnica.
Foto: Kralj – Coffee Donuts & Snacks
Pokretanjem ovog posla željela je, kako kaže, pomoći i svojoj snahi koja se bavi stresnim poslom medicinske sestre, a koja, s druge strane, obožava kuhati i peći kolače. – Željela sam joj omogućiti da se bavi onim što voli. Tražila sam na vašem portalu nešto iz ovog područja i najviše mi se svidio koncept kave-pekare „Kralj“. Zaputila sam se za Beograd, upoznala divne ljude koji vode ovu franšizu, probala fantastične proizvode za koje sam sigurna da u ovom času nema ukusnijih i konkurentnijih. Kada sam upoznala i vlasnika tvrtke, priča je bila konačno potvrđena. Upoznala sam divne ljude, krasan tim s kojim će sigurno biti ugodno i uspješno raditi. Spremni su se i prilagoditi našem tržištu. Ono što mi je također jako važno je veleprodaja koju nosimo za cijelu Hrvatsku, a očekujemo da će to čak i ugovorno biti i šire, jer smo spremni na velike poslovne angažmane i akcije – objašnjava Plazibat.
Ona je, kako kaže, sigurna da će klijenti prepoznati kvalitetan asortiman kave-pekare „Kralj“ te dodaje da je tržište Hrvatske postalo jako monotono što se tiče sličnih prehrambenih artikala.
Slađana Kovačević, zadužena za širenje franšizne mreže u zemljama ove regije, kaže da im je veliko zadovoljstvo što će franšiza uskoro početi sa radom u Hrvatskoj. – Od tržišta Hrvatske očekujemo mnogo, jer imamo veliko povjerenje u primatelja, a s druge strane, poslovanje je u toj zemlji olakšano, jer su dio Europske unije. Uvoz je znatno laški, troškovi su niži, te će proizvodi primateljima biti povoljniji nego što su to inače u Srbiji – kaže Kovačević.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?