Uz osmjeh do franšize

Eva Hrneková
Nije prošlo ni godinu dana otkako je mađarski koncept za izbjeljivanje zubi Smilepoint ušao na tržišta Češke i Slovačke. Do sada, dvije franšizne podružnice otvorene su u Češkoj, osam u Slovačkoj. – Cilj nam je nastaviti širiti mrežu kako bi ovaj kozmetički tretman, koji je prije svega, siguran, brz i komforan, bio dostupan što većem broju ljudi – kaže Eva Hrneková iz tvrtke Smiling Slovakia, koja je primatelj master franšize za teritorij Slovačke.
Širenje mreže planirano za 2015. još uvijek nije okončano. Tvrtka očekuje da će do kraja godine potpisati ugovor za dvije podružnice s novim partnerima. U naredne dvije godine, pak, mreži bi se trebalo pridružiti još 15 novih poslovnica. To je jedan od razloga zašto se tvrtka odlučila za razvoj putem franšize. – Javlja se mnogo zainteresiranih, što je vjerojatno potaknuto činjenicom da se radi o inovativnom i modernom tretmanu u Slovačkoj. Štoviše, to pokazuje i situacija na tržištu, jer se klijenti rado okreću inovativnim uslugama u području njege ljepote i tijela, tako da i broj skeptičnih klijenata, bar što se izbjeljivanja zubi tiče, opada – objašnjava Hrneková.
U narednim koracima, Smilepoint će pokušati privući i stomatologe. – Predstavili smo Smilepoint Dentist Partner Program – partnerski program osmišljen za stomatologe koji imaju svoje ordinacije. Smatramo da bi tretman izbjeljivanja zuba, osim za klasične salone ljepote, mogao biti atraktivan i za stomatologe, kao nova poslovna prilika, to jest, profitabilna dopuna osnovnoj djelatnosti – dodaje Hrneková.
Foto: Smilepoint Dunajská Streda
Smilepoint u Mađarskoj ima više od 50 franšiznih jedinica. Nove partnere, koji bi bili voljni razvijati mrežu franšiza, traže i na tržištima ove regije – Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji.
Izvor: Franchising.sk
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.