Novi partneri u Vojvodini

Foto: Jasmina Krstić
Srbijanski trgovački lanac Univerexport počeo je razvijati partnersku mrežu prije oko dvije godine i danas pod brandom Univer partner posluje 16 trgovina u Srbiji.
Tijekom srpnja, rujna i studenog ove godine, tri dućana, iz Petrovaradina i Novog Sada, pridružila su se partnerskom sustavu Univer partner. Objekti se nalaze u vlasništvu Jasmine Krstić i njenog oca Zdenka Grulovića, koji sa ovim lancem surađuju još od devedesetih godina prošlog stoljeća, kada su bili kupci na veliko.
Partnerskom su se sustavu pridružili prošle godine, i samo za godinu dana, uspjeli razviti pravu malu mrežu unutar Univer partner trgovina, budući da se u njihovom vlasništvu sada nalazi pet trgovina pod ovim brandom. Trgovine su uglavnom otvorene na lokacijama gdje do sada nije postojao ili nije dugo radio takav tip maloprodajnog objekta.
Pristupanjem partnerskom sustavu, oprema u ovim partnerskim dućanima je potpuno promijenjena. – Sve to sukladno novom asortimanu i potrebama kupaca, na način koji zadovoljava sve kriterije vezane za izgled i funkcioniranje novog maloprodajnog objekta – kažu u tvrtki Univerexport.
Zdenko Grulović kaže da pridruživanje mreži Univer partner predstavlja krunu dvadesetogodišnje suradnje koju ostvarije s tvrtkom Univerexport.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.