McDonald’s i u Zadru
McDonald’s u Zadru otvoren je u sklopu tamošnjeg željezničkog kolodvora, a u sklopu restorana veličine 500 kvadratnih metara nalaze se i McDrive i McCafé, kao i popularni prostor za proslavu dječjih rođendana. U novootvorenom McDonald’su, koji je inače 24. po redu u Hrvatskoj, veliko zanimanje gostiju zasigurno će izazvati i mogućnost korištenja iPada, a najmlađima je na raspolaganju i vanjsko igralište.
– Drago nam je što su i Zadrani konačno dobili svoj McDonald’s restoran. Posljednjih nekoliko mjeseci smo dobivali puno upita vezanih uz otvorenje McDonald’sa u Zadru i projekt uređenja se od samoga početka pratio s velikim interesom – istaknuo je direktor McDonald’sa u Hrvatskoj Pavel Pavliček.
– Osim što otvaramo nove restorane diljem Hrvatske, raduje nas što paralelno usavršavamo i naše usluge te uvodimo nove tehnologije. Tako bismo u bližoj budućnosti krenuli s uvođenjem kioska za samostalno naručivanje te aplikacije za mobilno naručivanje kako bismo našim gostima ubrzali te pojednostavili proces narudžbe hrane – rekao je Pavliček.
Na otvorenju zadarskog McDonald’sa prisustvovali su i predstavnici grada, koji su od početka pružili veliku podršku otvorenju restorana u Zadru. Radnih mjesta će u zadarskom McDonald’su, u prvoj fazi, biti pedeset. Među njima će biti i mjesta za studente koje McDonald’s, sukladno svojoj globalnoj politici, i redovito stipendira.
Tvrtka Globalna hrana, nositelj je franšize McDonald’s za područje Hrvatske, zadužena ujedno za širenje mreže restorana.
Izvor: Zadarski internet portal (znet.hr)
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?