Lakše do franšize Subwaya

Subway je u prosincu 2015. u Hrvatskoj pokrenuo Kick start program – franšizni program koji je osmišljen za zemlje Središnje i Istočne Europe, te cilja na poduzetne ljude koji ozbiljno razmišljaju o kupnji franšize iz područja brze usluge. Oni koji se, naime, odluče kupiti licencu Subwaya, te otvore restoran u roku od godinu dana od potpisivanja franšiznog ugovora i plaćanja ulazne franšizne naknade (licence), mogu računati na značajno smanjenje investicije za licencu. Kako licenca za Subway iznosi 7.500 eura, partner koji ispuni date uvjete, može ostvariti povrat od 3.750 eura.
Anastassiya Yershova, zadužena za razvoj branda u Središnjoj i Istočnoj Europi, kaže da će Kick start program važiti za sve ugovore sklopljene do listopada 2016, što važi, kako je rečeno, i za potencijalne primatelje Subway franšize u Hrvatskoj i Sloveniji, gdje američki lanac traži nove partnere.
– Osnovna ideja Kick start programa je pokrenuti i potaknuti buduće primatelje Subway franšize. Želimo ih motivirati da budu aktivni i uključeni u proces otvorenja restorana što je više moguće – izjavila je za naš portal Anastassiya Yershova.
U najvećem broju slučajeva, primatelji franšize ne bi trebali imati problem otvoriti restoran u roku od godinu dana, ali to, kako kaže Yershova, ovisi o mnogo faktora. – Najviše od samog primatelja franšize. Stoga i napominjemo da trebaju konstantno biti aktivni i uključeni u poslovanje, jer su ipak oni vlasnici restorana, odgovorni za vlastitu tvrtku i zaposlenike, a mi smo uvijek spremni pružiti potporu i odgovoriti na sva njihova pitanja – kaže Yershova.
Osim ulazne naknade, pre otvorenja Subway restorana partner također treba investirati u opremu i uređenje lokala. Ukupna investicija će, međutim, ovisiti i o odabranoj lokaciji, veličini lokala, te zatečenog stanja, odnosno, investicija potrebnih za dovođenje na željeni standard. Primatelj bi franšize trebao osigurati i dodatna likvidna sredstva za prva tri mjeseca poslovanja. – Iako početni troškovi za otvorenje Subway restorana nisu mali, sada mogu biti niži, iako su manji od većine drugih franšiza brze usluge. Pored toga, kao vlasnik Subway restorana, partner postaje dio najvećeg lanca restorana na svijetu, čime dobiva i nemjerljivu potporu, reputaciju te ogromno iskustvo sticano desetljećima – napominje Yershova.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?