Lakše do franšize Subwaya

Subway je u prosincu 2015. u Hrvatskoj pokrenuo Kick start program – franšizni program koji je osmišljen za zemlje Središnje i Istočne Europe, te cilja na poduzetne ljude koji ozbiljno razmišljaju o kupnji franšize iz područja brze usluge. Oni koji se, naime, odluče kupiti licencu Subwaya, te otvore restoran u roku od godinu dana od potpisivanja franšiznog ugovora i plaćanja ulazne franšizne naknade (licence), mogu računati na značajno smanjenje investicije za licencu. Kako licenca za Subway iznosi 7.500 eura, partner koji ispuni date uvjete, može ostvariti povrat od 3.750 eura.
Anastassiya Yershova, zadužena za razvoj branda u Središnjoj i Istočnoj Europi, kaže da će Kick start program važiti za sve ugovore sklopljene do listopada 2016, što važi, kako je rečeno, i za potencijalne primatelje Subway franšize u Hrvatskoj i Sloveniji, gdje američki lanac traži nove partnere.
– Osnovna ideja Kick start programa je pokrenuti i potaknuti buduće primatelje Subway franšize. Želimo ih motivirati da budu aktivni i uključeni u proces otvorenja restorana što je više moguće – izjavila je za naš portal Anastassiya Yershova.
U najvećem broju slučajeva, primatelji franšize ne bi trebali imati problem otvoriti restoran u roku od godinu dana, ali to, kako kaže Yershova, ovisi o mnogo faktora. – Najviše od samog primatelja franšize. Stoga i napominjemo da trebaju konstantno biti aktivni i uključeni u poslovanje, jer su ipak oni vlasnici restorana, odgovorni za vlastitu tvrtku i zaposlenike, a mi smo uvijek spremni pružiti potporu i odgovoriti na sva njihova pitanja – kaže Yershova.
Osim ulazne naknade, pre otvorenja Subway restorana partner također treba investirati u opremu i uređenje lokala. Ukupna investicija će, međutim, ovisiti i o odabranoj lokaciji, veličini lokala, te zatečenog stanja, odnosno, investicija potrebnih za dovođenje na željeni standard. Primatelj bi franšize trebao osigurati i dodatna likvidna sredstva za prva tri mjeseca poslovanja. – Iako početni troškovi za otvorenje Subway restorana nisu mali, sada mogu biti niži, iako su manji od većine drugih franšiza brze usluge. Pored toga, kao vlasnik Subway restorana, partner postaje dio najvećeg lanca restorana na svijetu, čime dobiva i nemjerljivu potporu, reputaciju te ogromno iskustvo sticano desetljećima – napominje Yershova.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?