Tony Šikić i njegova supruga Ivana postali su primatelji franšize Xravaganza za zemlje ove regije prije četiri godine. Prema njihovim riječima, koncept se neprestano razvija, uvode se inovacije, a franšizna mreža lagano širi u Hrvatskoj. – Nedavno smo ponovo otvorili franšizu u Splitu budući da jedno vrijeme nije radila. Suradnju smo dogovorili sa Ilijanom Mandić, vlasnicom dva Magic Well fitness studija. U okviru jednog od njih primjenjivat će se i programi mršavljenja Xtravaganze – kaže Tony Šikić.
Magic Well je, naime, koncept zasnovan na tridesetominutnim treninzima, uglavnom namijenjen ženama. Ideja je da se uz Xtravaganzine programe mršavljenja koji, osim vježbanja, podrazumevaju i promjene navika u prehrani, potencijalnim klijentima omogući lakši put do cilja – idealne figure.
Xtravaganza je bila i jedan od izlagača na sajmu franšiza FEC u Opatiji koji je održan u maju 2015. godine. – Nakon toga, stižu nam upiti iz Makedonije, Srbije i Bosne. Za 2016. pripremili smo nove programe mršavljenja, webshop i online web mršavljenje, gdje će svaka mušterija imati svoju stranicu na kojoj su svi materijali vezani za naše programe. Također smo pripremili priručnike, tablice, mentalne treninge. Sve ide polaganije nego što bismo mi to htjeli, ipak, kreće se – dodaje Šikić.
Pored matičnog tržišta u Švedskoj, Xtravaganza posluje i u Norveškoj, Finskoj, Danskoj, Engleskoj i Kini. U Hrvatskoj, centri se nalaze u Rijeci, Splitu, Dubrovniku, Varaždinu i Šibeniku.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.