Salate? U McDonald’s!
Da će se i McDonald's morati mijenjati, znali su u tvrtki već dosta dugo, a posebno nakon dvije posljednje godine u kojima se lanac suočio s konstantnim padom prodaje i prometa, prije svega u Americi i Aziji. Globalna manija za zdravom prehranom i gastronomski koncepti koji svoje menije prave sukladno novim potrebama potrošača, samo su dodatno pojačali tjeskobu među klasičnim brandovima "brze hrane". McDonald's se, međutim, posljednjih godinu dana – otkako je na čelu tvrtke Steve Easterbrook – istinski bori vratiti dio tržišnog kolača. Inovacije i koncepti koje je uvodio i testirao u različitim zemljama, pokazale su da američki div zaista želi to i ostati.
© McDonald’s
U lipnju prošle godine, recimo, četiri franšizna restorana u Francuskoj, bez velike pompe, isprobali su uvođenje "gurmanskog", sočnijeg i bogatijeg burgera (McGourment), skupa s uvođenjem usluge konobara –ono što se u McDonald'su obično ne očekuje. Na isti način, prvi bio burger, napravljen od mesa provjerenog podrijetla i kvalitete, uveden je u Njemačkoj u rujnu prošle godine. Međutim, koncept restorana koji je otvoren u Hong Kongu u prosincu 2015. najpotpunije oslikava težnju lanca ka "modernom i progresivnom" konceptu.
Što se promijenilo?
"McDonald's Next" – brand je pod kojim je osvanuo novi restoran u Hong Kongu. Na prvi pogled, sve se promijenilo. Umjesto žarke crvene i žute, zaštitnim znacima McDonald'sa, prostorom vladaju srebrna i crna, djelomično i zbog toga što je skoro sve napravljano od drveta, stakla i nehrđajućeg čelika. Dizajn je "sveden", industrijski, osvjetljenje – ambijentalno. U srcu restorana nalaze se otvorena kuhinja i bar sa salatama –najznačajnija novina, koja bi trebala privući goste gladne svježih i zdravih obroka, budući da u temelju salata ulazi i jedna od tzv. "supernamirnica" – quinoa.
© McDonald’s
I to nije sve. Nakon šest sati popodne, McDonald's Next uvodi i usluživanje za stolom, te ponudu vrhunskih kava. Prve reakcije mušterija su pozitivne, iako za nove stavke u ponudi moraju platiti nešto više od uobičajenog. No, novi McDonald's, prema njihovim riječima, ima ugodniju atmosferu i više podsjeća na kafić, nego na klasične restorane ovog lanca.
I u tehničkim inovacijama ovaj restoran daje primjer. Interaktivni terminal za narudžbu i besplatan WiFi, istina, danas ima veliki broj McDonald'sovih restorana diljem svijeta, međutim, restoran u Hong Kongu ima terminale s punjačima za telefone i druge uređaje.
Što se nije promijenilo?
Za sve istinske ljubitelje McDonald'sa, najbitnije je da su svi obroci sa klasičnog menija, uključujući i dobro poznati Big Mac s pomfrijem, i dalje u ponudi.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?