Franšiza stiže iz „Svijeta mora“

Petak
29.01.2016
Grčka tvrtka Thalassios kosmos već 22 godine proizvodi i prodaje smrznutu ribu i morske plodove. S razvojem novog proizvoda i koncepta, spremni su i za nova tržišta.
 

Tvrtka Thalassios kosmos (Svijet mora) osnovana je prije 22 godine, nakon što su Vasilis Tsigaras i Dimitris Kondilopoulos poželjeli potrošačima ponuditi bolji izbor smrznute ribe i morskih plodova – pri tome, vrhunske kvalitete po pristupačnim cijenama. Za dva desetljeća postojanja, Thalassios kosmos je izrastao u grupaciju koja je uspjela „zaokružiti priču“ – od proizvodnje smrznutih proizvoda, preko distribucije, do pripreme i prodaje morskih specijaliteta. Prva prodavaonica pod brendom Thalassios kosmos otvorena je u Karditsi, rodnom gradu osnivača. Danas, 19 prodavaonica posluje diljem Grčke.

Pod brandom Thalassios kosmos u Grčkoj za sada posluje 19 prodavaonica

– Prije tri godine počeli smo proizvoditi i smrznuta gotova jela od ribe i morskih plodova, koja su specifična jer se spravljaju na, takoreći, tradicionalan način – laganim krčkanjem u nekoj vrsti pekača, ili, u našem slučaju, u pek-papiru – priča Vasilis Tsigaras, jedan od osnivača tvrtke.

Ovakav koncept prodavaonice, u kojoj bi se prodavala smrznuta, ali i svježe pripremljena jela, žele proširiti diljem svijeta, a primatelje master franšize, koji bi dalje razvijali mrežu pod brandom Sea World, traže i u zemljama ove regije.

„Svijet mora“ nudi dva tipa prodavaonice – jednu sa kuhinjom i mjestima za sjedenje i, drugu, manjeg formata, koja također ima kuhinju, ali ne i mjesta za sjedenje. – Prvi koncept podrazumijeva da potrošači mogu sjesti i uživati ​​u našim morskim specijalitetima koje svakodnevno pripremamo, a najčešće mušterije su ljudi koji nemaju vremena ili nisu raspoloženi sami kuhati, a žele jesti zdravu i ukusnu hranu. U tim lokalima potrošači također mogu kupiti i smrznuti „obrok za ponijeti“ po povoljnim cijenama. Drugi oblik prodavaonice, zapravo, podrazumijeva prodaju naših smrznutih proizvoda – ribe u pek-papiru, ribljih filea i slično. I u tim objektima, međutim, imamo pećnice kako bi se služili svježe pripremljeni morski obroci – kaže Vasilis Tsigaras.

Ovisno o samom konceptu prodavaonice, veličina objekta može varirati, a najveći imaju i do 140 m2.

Foto: Thalassios kosmos

Kada su počeli razmišljati o razvoju franšize, nisu, pak, željeli da se franšizni sustav svede na kompliciranu srtučnu terminologiju ili „bombastična obećanja o sjajnoj budućnosti“. – Franšizing je za nas, prije svega, spremnost podijeliti naš uspjeh, iskustvo i stručnost s drugima. Stoga, svaki partner od prvoga trenutka može računati na našu potporu – kaže Vasilis Tsigaras.

Davatelj franšize pruža potporu prilikom izbora lokacije, opremanja prodavaonica i nabavi neophodne opreme, izbora zaposlenika, a organizira i obuku za svakog primatelja franšize i njegove radnike, kao što konstantno prenosi znanja u pogledu usluge i prodaje. Sea World se obvezuje i da će primatelje franšize upoznati s kompletnom organizacijom i procedurama koje osiguravaju visoku kvalitetu proizvoda i usluge, poput modernog kompjuteriziranog sustava, prilagođenog potrebama lokala. Primatelj iz centrale dobiva i osmišljene marketinške kampanje, te pomoć oko materijala za lokalno tržište. Primatelji franšize će sve proizvode nabavljati od davatelja franšize.