Mini Pani u Hrvatskoj i Sloveniji
Početak ove godine je za Mini Pani, koji se bavi proizvodnjom i distribucijom duboko smrznutog polugotovog peciva u sklopu franšiznog sustava, bio jako uspješan. Franšiznu su mrežu proširili na nova tržišta –nakon Mađarske, ušli su i u Hrvatsku i Sloveniju. Za ta su tržišta, kako kažu u kompaniji, spremili i posebne pogodnosti za primatelje franšize. – Potrudili smo se osmisliti najdostupniji franšizni koncept, tako da ulaganja budu minimalna, a da veći dio profita ostane kod primatelja franšize. Prva je prednost što ne postoji zahtjev da se kupi određena količina proizvoda, koja bi se držala na lageru. Od naših primatelja ne tražimo ništa unaprijed, ne vezujemo ih godinama za nepoznato, već im nudimo test razdoblje tijekom kojeg dobivaju besplatnu dostavu robe, korištenje spot-pećnica i vitrina bez naknade, kao i ekskluzivitet i marketinšku potporu – kaže Gabor Kovacs, vlasnik kompanije Mini Pani doo.
Potrudili smo se osmisliti najdostupniji franšizni koncept, tako da ulaganja budu minimalna, a da veći dio profita ostane kod primatelja franšize.
Gabor Kovacs, vlasnik kompanije Mini Pani doo
Za ovakav su se potez odlučili zbog već prisutne konkurencije na ovim tržištima, ali su zbog toga spremili i druge povoljnosti. – Napravili smo detaljnu analizu tržišta, apsolutno smo cjenovno konkurentni – što se tiče veleprodajnih cijena prema našim primateljima franšize, ali i krajnjim cijenama prema potrošačima. Uz to, svoju konkuretskom prednost vidimo i u bogatoj i jedinstvenoj ponudi te se na našim prodajnim mjestima mogu pronaći bureci, fingersi, kroasani, kava, cijeđeni sokovi – ističe Kovacs.
Mini Pani može biti zasebna spot-pekara, „shop-in-shop“ koncept ili, pak, otok u trgovačkom centru, no, u svakom slučaju, pecivo se peče na licu mjesta. Najnovije u ponudi jesu mobilne jedinice za prodaju ovih peciva, što su „produžene ruke“ Mini Pani lokala.
Nakon tromjesečne test faze i potpisivanja ugovora, primatelj plaća ulaznu franšiznu naknadu u iznosu od 390 eura, dok je naknada za korištenje franšize jedan posto bruto prometa, ali može iznositi maksimalno 100 eura mjesečno. Naknada za marketing je 0,5 posto bruto prometa, ali može biti maksimalno 50 eura. Za vrijeme trajanja ugovora neophodno je osigurati jamstva za pećnicu i vitrine.
On naglašava da je ovaj poslovni koncept idealan za samozapošljavanje te kao obiteljski posao koji može omogućiti pristojnu zaradu.
Mini Pani ima više od desetljeća iskustva u proizvodnji, skladištenju i distribuciji duboko smrznutih peciva, a 15 godina razvija franšiznu mrežu u svim zemljama regije, gdje ima više stotina franšiznih jedinica. U kompaniji navode da peciva ispunjavaju standarde tržišta EU, Rusije i imaju HALAL certifikat.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?