Novi pristup za nova tržišta

Nakon što su razvili značajnu mrežu vlastitih i franšiznih maloprodajnih objekata u Srbiji i Crnoj Gori, „Dvije šmizle“ namjeravaju ući i na druga tržišta. Prošle je godine otvorena franšizna trgovina u Bosni i Hercegovini, a Milica Gavrilović, vlasnica koncepta, kaže da veliki broj upita stiže i iz Slovenije.
– S obzirom da ekonomska situacija u Srbiji nije sjajna, riješili smo izaći na inozemna tržišta, i to za sada s našom internet trgovinom. Iako se ispostavilo da to nije mali zalogaj, nadamo se da ćemo u narednim tjednima pripreme privesti kraju – kaže Milica Gavrilović.
Na matičnom tržištu u Srbiji, „Dvije šmizle“ su prošle godine dobile franšizni korner u Gornjem Milanovcu, a početkom ožujka, u planu je otvorenje još jedne vlastite trgovine, ovoga puta na Novom Beogradu.
Franšiza „Dvije šmizle“ pogodna je, prije svega, za obiteljski posao, kaže Gavrilović. Početna investicija nije suviše visoka, a najveći dio novca, zapravo, odlazi na opremanje prostora i kupnju nakita, to jest, prvo punjenje robom. Zainteresirani primatelji mogu otvoriti klasičnu trgovinu „Dvije šmizle“ ili, pak, ukoliko se već bave određenom djelatnošću, u okviru postojećeg objekta smjestiti franšizni korner, što je povoljnija opcija. Zanimljivo je da franšizne trgovine i korneri dobro posluju i u većim gradovima poput Beograda, Novog Sada, Kragujevca, ali i u manjim sredinama poput Rume, Ivanjice, Paraćina.
pročitajte članke

Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara "Brosh" u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Franšizni korneri pogodni su za trgovce koji žele obogatiti postojeću ponudu. Dobar primjer daju dvije poduzetnice iz Srbije koje su u svoje dućane dodale "kutak" za nakit Dvije šmizle.
Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
U maloj se radionici All Nut već devet godina ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljive i drugog voća. Osim dućana u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi se mogla proširiti i u druge zemlje regije.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Franšizni sustav je poput velike obitelji
Svidza mi se .Trenutno trazim neku dobru fransizu za sebe...
Miris iskustva
svidja mi se miris iskusva neznam kako bih mogao da budem prhmaoc fransize i kako bih mogao to ostwariti molim odgowor, meil. nedzadm89@hotmail.com