Najbolji okusi Amerike

Otmjeni ambijent, profesionalna usluga i vrhunski meni – to je ono što odlikuje sve restorane visoke klase. Ipak, u obilju kuhinja i okusa kojima se ponose, svaki od njih ima i specijalitet koji ga izdvaja i preporučuje. Za Lawry's to je "The Prime Rib" – fino juneće pečenje od ramsteka i rozbifa, koje se peče u komadu, s koskama, čitava 22 časa. I tako već više od 75 godina... Kada su 1938. godine Lawrence ( "Lawry") Frank i Walter Van de Kamp otvorili prvi Lawry's na Beverly Hillsu, nakon šest mjeseci poslovanja, na meniju su mogli ostaviti samo jedno glavno jelo – "The Prime Rib". Meni se za sve ove godine postojanja nije mnogo mijenjao, a pored vrhunskog junećeg mesa, u Lawry'su se mogu naručiti i riba i plodovi mora.
Za sada, četiri restorana u Sjedinjenim Državama nosi ime Lawry's, koje i danas vode potomci iz dvije obitelji osnivača. Svoje ugostiteljsko umijeće, međutim, odlučili su prenijeti i kroz franšizu. Prvi su franšizni restorani otvoreni "preko Pacifika" – Osaka, Tokio, Hong Kong, Taipei, Seoul i Singapur. William Edwards, direktor tvrtke EGS, koja zastupa Lawry's na ovim prostorima, kaže da su sada fokusirani na tržišta Europe, a potencijalne partnere i primatelje franšize (Area Licensee) traže i u zemljama ove regije.
– Kako se radi o restoranu visoke klase, tražimo kandidate koji će maksimalno biti posvećeni razvoju koncepta na lokalnom tržištu. Naravno, to bi trebale biti dobro organizirane i financijske jake tvrtke koje već imaju iskustva u gastronomiji i ugostiteljstvu te koje bi mogle financirati otvorenje restorana na prestižnoj lokaciji –objašnjava Edwards. Početna investicija za restoran ove klase iznosi oko četiri milijuna američkih dolara.
Da bi i serviranje specijaliteta kuće bio događaj za pamćenje, Lawrence Frank dizajnirao je specijalna kolica na kojima se iznosi i siječe meso. Ova "mašinerija" od nehrđajućeg čelika teži 320 kg i košta čitavo malo bogatstvo
Tipični Lawry's ima od 600 do 1.200 četvornih metara, odlikuje ga topao i otmjen interijer. Edwards kaže da će davatelj franšize pomoći pri izboru lokacije, projektiranju i unutarnjem uređenju restorana. – Partner, te njegovi suradnici, odnosno, menadžeri koji će biti zaduženi za razvoj ili vođenje restorana na lokalnom tržištu, bit će obučavani u SAD-u. Prvo će tri tjedna biti u našem restoranu na Beverly Hillsu, a zatim tri tjedna u restoranu u Las Vegasu – kaže Edwards.
Na sveobuhvatnu potporu davatelja franšize partner može računati i tijekom izgradnje i otvorenja restorana. –U franšiznom paketu, partner će, naravno, dobiti i sav potreban marketinški i promotivni materijal – dodaje Edwards.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?