S investitorima preko granice

Češki lanac barova za prodaju svježe cijeđenih sokova Fruitisimo otvorit će poslovnicu u Budimpešti 1. travnja 2016. U narednim godinama, Fruitisimo bi mogle dobiti i druge zemlje u Europi
Da je „mala pomoć prijatelja“ velika stvar, potvrđuje i primjer češkog lanca barova za prodaju svježe cijeđenih sokova Fruitisimo, koji je prihvatio ponudu dva svoja investitora i najavio da će ove godine poslovnicu otvoriti i u Mađarskoj. Naime, osnivači Jan Hummel i Tomáš Lichtenberg ocijenili su da će se uz pomoć investitiora bolje fokusirati na rast mreže, ne samo u Češkoj, već i na drugim tržišima u Europi. – Radi se o iskusnim poslovnim ljudima koji nam žele pomoći u ekspanziji. Oni, međutim, neće biti uključeni u svakodnevni rad tvrtke, već će svoje iskustvo i znanje usmjeriti na financijsku stranu razvoja i pregovore s bankama --objašnjava Jan Hummel.
Mađarska, pak, nije jedino strano tržište na kojem će češka tvrtka ponuditi svoj gastronomski koncept –Fruitisimo već ima pet poslovnica u Slovačkoj. – Vjerujemo također da ćemo u narednim godinama uspjeti osvojiti još nekoliko novih tržišta – potvrđuje Hummel da su zainteresirani za širenje izvan granica Češke.
Na matičnom tržištu, pod brandom Fruitisimo posluje više od 40 barova koji nude svježe cijeđene sokove, smoothije, voćne salate, sladolede, kavu. Više od trećine barova (16) nalazi se u rukama primatelja franšize.
Tvrtka je prošle godine predstavila novi koncept iz područja brze usluge – Home Office Bistro & Coffee, koji se također širi kroz franšizu.
Izvor: Franchising.cz
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?