Moć kvalitetnog zrna kave
PJ's Coffee of New Orleans ima tradiciju dugu gotovo četiri desetljeća. Posao je pokrenula Phyllis Jordan 1978. godine, otvorivši prodavaonicu pržene kave i čaja, da bi, nešto kasnije, maloprodaju obogatila i kafeterijom, koja je, sasvim prirodno, ponijela njene inicijale – PJ's. Od početka su se izdvojili po vrhunskim kavama, te se u kafeterijama ovog branda i danas služi "crni napitak" spravljen od najkvalitetnijih zrna arabika kave koja stiže sa Sumatre, Etiopije, Kolumbije, Kenije. Potrošačima se nude klasične crne, espresso i različite vrste ledenih kava koje se pripremaju na poseban način, prije svega kako bi se zaštitio okus zrna kave. Osim toga, služe se i drugi napici poput smoothija, sokova, čajeva, tople čokolade.
Pod brandom PJ's Coffee of New Orealns posluje više od 70 kafeterija
Mreža ovih kafeterija ima više od 70 jedinica, a franšiznu mrežu, koju danas čini 20 kafea, počeli su razvijati 1989. Partnere sada traže i među poduzetnim ljudima iz ove regije, a oni koji se odluče za franšizu kafeterije PJ's Coffee of New Orealns, moraju maksimalno biti posvećeni razvoju koncepta na lokalnom tržištu, kaže William Edwards, direktor tvrtke Edwards Global Services, zadužene za širenje ove franšize i u ovoj regiji.
– Primatelj franšize prije svega treba biti jaka, marketinški orijentirana tvrtka koja posluje u sektorima povezanim s hranom. Podrazumijeva se da dobro poznaje lokalno tržište i navike potrošača, no najvažnije je da ima dovoljno financija za uzimanje master franšize i otvorenje najmanje pet kafeterija – objašnjava William Edwards.
Od primatelja se također traži da osigura atraktivne nekretnine i lokacije za kafeterije, a ovisno o franšiznom formatu (kiosk ili klasična kafeterija), lokali bi trebali imati od 30 do 150 m2.
Potpora davatelja franšize uključuje obuku, pomoć pri izboru lokacije, marketinga te svih pitanja poslovanja. --Obuka traje od dva do četiri tjedna u SAD, a bit će obvezna i za primatelja franšize i za osoblje uključeno u otvorenje, vođenje i upravljanje kafeterijama – kaže Edwards.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?