Fly Fly Travel širi mrežu u Srbiji

Nakon što je Fly Fly Travel, turistička agencija prepoznatljiva po prodaji avio-karata karata i aranžmana, proširila svoje poslovanje u Hrvatsku, još jedna je poslovnica otvorena i u Srbiji. Posljednjeg dana veljače počela je s radom franšiza u Valjevu.
Primatelj franšize je Slobodan Beljić, poduzetnik koji je prethodnih sedam godina stjecao iskustvo u turizmu, prvenstveno radeći u turističkim agencijama. – Odlučio sam se za franšizu Fly Fly Travela jer je riječ o prepoznatljivom brandu. U manjim gradovima poput Valjeva, bez obzira na veliki broj turističkih agencija, ljudi se često odlučuju za najpoznatiji brand koji im ulijeva povjerenje i sigurnost – objašnjava Beljić zašto je izabrao ovu franšizu i dodaje da mu je najznačajnija pravodobna podrška u radu od davatelja franšize.
Jelena Ristić, zadužena za širenje franšizne mreže u tvrtki Fly Fly Travel, kaže da su zadovoljni dosadašnjim razvojem franšizne mreže. – U narednih mjesec dana u planu je otvorenje još jedne franšizne jedinice na teritoriju Srbije. Pored toga, stižu nam konstantno upiti zainteresiranih za franšizu iz Slovenije i Hrvatske – kaže Ristić.
pročitajte članke

– Turistički sektor se oporavlja, samim time raste i interes za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
Unatoč pandemiji koja je teško pogodila turistički sektor, franšizni sustav Direct Booker proširio je svoje poslovanje na talijansko tržište. Primatelj franšize stari je znanac.
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.