Biciklom i do Pariza

Prvi se BikeCafé u Poljskoj pojavio na ulicama Poznana 2012. godine, o čemu smo svojedobno i pisali. Posao su pokrenuli s jednim „kave-biciklom“, a danas prodaju milijun šalica kave godišnje – zahvaljujući i tome što su uspjeli razviti mrežu od 30 mobilnih kafeterija. Među njima, čak je 25 franšiznih.
Unatoč sezonskom karakteru, „kafeterija na tri kotača“ pokazala se kao prijemčiva i vrlo isplativa ideja, te su vlasnici koncepta posao vrlo lako prenijeli i preko granica Poljske – BikeCafé se 2014. pojavio i u Češkoj, a ove bi godine, prema planu razvoja, mobilne kafeterije mogle osvanuti na još nekoliko tržišta u Europi. Primatelje franšize, treba spomenuti, BikeCafé prvenstveno traži u zemljama Europske unije.
Intenzivna promocija koncepta već je počela. BikeCafé je nedavno predstavljen na najvećem i najznačajnijem europskom sajmu franšiza – Franchise Expo Paris, gdje su se pojavili s novim formatom kafeterije – BikeCafé Mini.
BikeCafé na Sajmu franšiza u Parizu, ožujak 2016. (Foto: PROFIT system)
Za ovaj format, sasvim očekivano, potrebno je izdvojiti manje novca (oko 10.500 eura), a kako naglašavaju vlasnici koncepta, vrijeme povrata investicije se, samim tim, smanjuje na šest mjeseci. Za one koji bi radije uložili u manji format kave-bicikla, to bi mogao biti samo prvi, probni korak do standardne „kafeterija na tri kotača“, kažu vlasnici. U svakom slučaju, obećavaju da mušterija neće nedostajati.
Na matičnom se tržištu za sada BikeCafé može pronaći na ulicama i šetalištima osam gradova (Poznan, Warzsawa, Torun, Gdynia, Sopot, Gdanjsk, Kielce i Wroclaw). Kako je najavljeno, međutim, već u prvoj polovici ove godine mreži će se pridružiti primatelji franšize iz još tri grada u Poljskoj.
Izvor: Franchising.pl
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?