Promjene za bolje poslovanje

Iako je smrznuti jogurt još uvijek novina na tržištima regije, franšiza Twist Frozen Yogurt & Smoothies, koju razvija tvrtka Veseli obrok, opstaje treću godinu. Prošla je sezona, prema riječima vlasnice Ivane Debelić, bila više nego uspješna, a za sada je izvjesno da će se tijekom ove sezone sladoledi i smrznuti jogurti ovog brenda prodavati na 13 lokacija na Primorju. Ključ uspjeha bile su zapravo promjene koje su načinjenje u samom sustavu.
– Koncept smo djelomice promijenili jer nam je cilj bio smanjiti početnu investiciju, između ostalog i zbog toga što je početnicima jako teško doći do sredstava za ulaganje. Shvatili smo da je najveća investicija mašina za pravljenje smrznutog jogurta. Želeći da našu franšizu učinimo dostupnijom većem broju zainteresiranih, dogovorili smo suradnju s jednom domaćom tvornicom sladoleda i smrznutog jogurta, te se gotovi proizvodi distribuiraju na Twist lokacije. Na taj je način investicija postala znatno niža, a poslovanje dodatno olakšano, jer nije potrebno imati zalihe repromaterijala – objašnjava Ivana Debelić.
Sustav je prošle godine, prema njenim riječima, doživio pravi „bum“ te osim jedne fiksne lokacije u Novigradu, poslovalo je i 12 mobilnih lokacija, koje rade sezonski. Uspjeli su, kako kaže, u onome što su željeli – da Twist mobilni objekti postanu okvir za poslovanje. – Naime, primateljima naše franšize ostavili smo otvorene ruke te u svoje Twist mobilne objekte mogu uvesti i dodatnu ugostiteljsku ponudu poput palačinki, vafla, muffina, kolačića, smoothija, shakeova – ističe Ivana Debelić i dodaje da primatelji uglavnom robu dobivaju od istih distributera, što im, zbog velikih količina, omogućuje i bolje nabavne cijene proizvoda.
Primatelji franšize koncesiju za lokaciju dobivaju uglavnom na godinu dana i u prednosti su prilikom narednih natječaja. Tih godinu dana, kako kaže Ivana Debelić, dovoljno je za povrat investicije. – Kada bi se lokacija mogla zakupiti na minimum pet godina, sasvim je sigurno da bi se dogodio bum ulaganja na primorju. S našim novim konceptom, ulaganje se sigurno vraća u prvoj sezoni – objašnjava Debelić.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?