INTEKO
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
"INTEKO" je privatna tvrtka osnovana 1994. godine s namjerom da klijentima pruži sveobuhvatnu podršku u izgradnji, rekonstrukciji, adaptaciji i održavanju sportskih terena i objekata. Naši sportski materijali i sustavi mogu se pronaći u preko 3000 sportskih terena izgrađenih diljem Europe i SAD-a.
Danas je sport vrlo važan segment života, ne samo profesionalaca, već i ljudi koji se amaterski i rekreativno bave sportom. Sport čine fitness, užitak, sreća, želja, volja… dok kvalitetne sportske podloge pomažu sportašima da sva ta iskustva izraze s najboljim učinkom. Naša strast prema sportu obvezuje nas da stvaramo inovativne i sigurne sportske podloge.
Prije svega vjerujemo u ljude i rezultate koji se mogu postići trudom i strašću.
Zato volimo sport.
ZAŠTO POSTATI INTEKO PARTNER?
- Eksluzivnost u pregovaranju i komunikaciji sa klijentima pod brendom INTEKO
- Prethodno iskustvo nije potrebno
- Motivisani prihodi i zarade
- INTEKO PARTNER kreira svoje radno vreme po želji
- Nema troškova skladišta, kancelarija, materijala, kao ni operativnih troškova
- Nema skrivenih dodatnih investicijskih troškova, svi troškovi su pokriveni od strane Inteka
- INTEKO zarađuje za tebe i umjesto tebe. Do klijenata se dolazi na dva načina:
- Active – na osnovu PARTNEROVOG poslovnog zalaganja
- Passive – INTEKO prosledjuje Inteko PARTNERIMA zahteve potencijalnih klijenata (rotation system)
- Starter Kit sadrži sve marketinške materijale potrebne za početak poslovanja
- Besplatna konstantna obuka za unapređivanje znanja prodaje, marketinga pregovaranja itd.
- Podrška Fransiznom partneru u izgradnji što veće mreže klijenata
- Međunarodni brand, marketinška i promo podrška: štandovi, učestvovanje na svjetskim sajmovima, web baneri, reklame, social media itd.
- Inteko franšizni model je kreiran za ambiciozne ljude koji žele sarađivati sa ostalim talentovanim poslovnim ljudima u cilju kreiranja energične i dinamične sredine.
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- Korišćenje logo brenda
- Inteko Know-How
- Obuka: prodaja, marketing, pregovaranje
- Inteko General Marketing & sales strategy
- Prosleđivanje klijenata i projekata iz centrale (Passive, rotation)
- Marketinška podrška: sajmovi, sponzorstva, baneri, reklame, katalozi, vizit karte
- Individualne ideje (odobrenje od Inteka)
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Operativni troškovi: 0 EUR
- Investicije (materiajl, kancelarija, skladište): 0 EUR
- Franšizna Licenca: 1.200 EUR
- Investicija se vraća višestruko već u prvoj godini
Osnovni zahtjevi sustava
- Motivisani, sposobni da donose odluke
- Strast prema sportu i preduzetništvu
- Ljubazni
- Organizovani, odgovorni
- Lap top i mobilni telefon
Informacije o davatelju franšize
Kontakt osoba za kandidate
Dejan Cekić
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Nakon uspješne internacionalizacije poslovanja te porasta broja zaposlenika, Carwiz International sada ojačava i tim koji će biti zadužen za franšizno poslovanje.
Master franšizu Carwiz rent a cara za tržište Hrvatske kupila je tvrtka ABmobil rent.
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge. Što se promijenilo te na što sada mogu računati primatelji ove franšize?
Željeli su ponuditi jedinstveno posjetiteljsko iskustvo koje će spojiti zabavu i edukaciju i privući posjetitelje svih uzrasta. „Muzej osjetila“ je za kratko vrijeme postao nezaobilazna atrakcija te naveo osnivače da sada ponude i – franšizu.
Tržište brijačnica konstantno raste, a oni koji žele pokrenuti biznis u ovom području sada mogu razmisliti i o uzimanju franšize. Barbershop Mr. Razor iz Zadra pruža priliku poduzetnim ljudima iz Hrvatske, ali i regije.
Voditi Esports Arenu može biti dobra poslovna prilika, pogotovo ako se uzima franšiza dokazanog koncepta. Što nudi sustav Friendly Fire te koje uvjete trebaju ispuniti potencijalni primatelji ove franšize, otkriva vlasnik koncepta David Kosir.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.