„Zamke“ društvenih mreža

Društvene mreže jesu dobra platforma za kompanije koje žele izgraditi zajednicu lojalnih kupaca i poklonika branda. Naravno, pod uvjetom da su izbjegnute greške koje će sigurno odvratiti potencijalne pratitelje. Gosia Zimniak, autorica bloga Freelancerki, upućuje na sedam pogrešaka koje kompanije najčešće prave na društvenim mrežama.
1. Odustajanje. Bolje je fokusirati se na 2-3 mreže, nego kreirati stranice na 20 različitih platformi, koje je kasnije jako teško održavati. Osim brisanja profila, vjerojatno je još gore odustati od komunikacije samo nakon nekoliko mjeseci aktivnosti. Potencijalni bi klijenti vrlo lako mogli pomisliti da je kompanija – propala.
2. Ignoriranje. Baš kao što ne ignorirate nikog tko vam u stvarnom životu kaže „Dobar dan“, tako ne možete „ostati gluhi“ ni za one koji vam se obraćaju preko društvenih mreža. Bilo da se raspituju o cijeni usluga i proizvoda ili, jednostavno, izražavaju divljenje. A svakako se ne smiju ignorirati negativni komentari, prigovori ili poruke koje ukazuju na probleme i propuste.
3. Lijenost. Prije nego bilo što objavite na društvenim mrežama, ponovno pročitajte tekst. Dobro razmislite odražava li to vrijednosti kompanije i branda te, u konačnici, hoće li to doista biti zanimljivo i korisno vašim fanovima. Zapamtite: vi ste ono što podijelite s drugima! Ako baš nemate inspiraciju za post, bolje ne objavljujete ništa nego da obasipate svoje pratioce nevažnim informacijama.
4. Izljevi negativnih emocija. Brzopleto dijeljenje statusa i emotikona svakako nije dobar potez. Ako objavljujete pod utjecajem negativnih emocija, jer vas je, na primjer, uzrujao klijent te mu sada želite „sve najgore“, to će, na kraju, loše utjecati na sam imidž kompanije i preplašiti potencijalne klijente – nitko ne želi raditi s ljudima koji ogovaraju ili misle loše o drugima.
5. Nepotpuna informacija. Što radite kada u postu vidite samo link, bez ikakve predstave o čemu se tu zapravo radi? Svejedno kliknete? Ili znatiželja poklekne pred strahom od virusa? Stoga, ako već postavljate linkove, objasnite ukratko o čemu se radi i zašto ste ga postavili. Dijeljenje linka bez ikakvog dodatnog pojašnjenja, inače, izgleda kao običan „spam“.
6. Pretjerana skromnost. Dobar profil na društvenim mrežama najbolja je reklama te bi zato svaka stranica trebala imati opis onoga čime se bavite i što vam je cilj. Odjeljak „O nama“ je, zapravo, jedino mjesto gdje se možete „pohvaliti“, a da to ne izgleda nametljivo ili pretenciozno. Stoga, profesionalan i zaokružen profil uključuje sve potrebne informacije o kompaniji, djelatnosti i brandu, adrese, fotografije te link na službenu internetsku stranicu ili blog.
7. Pretjerana samopromocija. Poznato je da se društvenim mrežama pristupa i zbog marketinških ciljeva... No, i da društvene mreže ne potpadaju pod zakone klasičnog oglašavanja. Na društvenim se mrežama, prije svega, radi o interakciji. Dobro razmislite koji će podaci te postovi biti korisni za klijente. Budite izvor, a ne prodavatelj. Ne zatrpavajte pratioce informacijama o svojim uslugama ili proizvodima – svake minute. To je, zapravo, način kako se najbrže gube prijatelji. Velika je greška i samo veličati vlastiti brand. Kao i u stvarnom životu, sjetite se kakvo mišljenje vlada o ljudima koji sve vrijeme pričaju o sebi...
pročitajte članke

Franšiza poslovnog formata široko je priznat koncept, iako je na različitim tržištima pozornost na njegovim različitim aspektima.
Manipulacija je mnogo, stoga treba biti obazriv sa sve češćim rang listama, statistikama, tablicama... Prečesto nas mogu dovesti do pogrešnih zaključaka
Dobro i savjesno savjetovanje nije skupo. Naprotiv, skupe su pogreške, odnosno najskuplje je učiti se na vlastitim pogreškama. Dobro je, stoga, obratiti se za pomoć i zatražiti savjet.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.