moj biznis

VIP ima biznis | 09.01.2019

Od hokeja do Subwaya

– Na početku, javila se i bojazan – kako ćemo ući u posao kojim se nikad nismo bavili! No, shvatili smo da kupnja Subway franšize znači da ćemo imati stalnu pomoć i potporu regionalnog agenta za razvoj. Za nekoga tko tek ulazi u posao, ovo je bila ključna prednost i olakšica – kaže Peter Frühauf, poznati slovački hokejaš koji je nedavno postao i primatelj Subway franšize

– Na početku, javila se i bojazan – kako ćemo ući u posao kojim se nikad nismo bavili! No, shvatili smo da kupnja Subway franšize znači da ćemo imati stalnu pomoć i potporu regionalnog agenta za razvoj. Za nekoga tko tek ulazi u posao, ovo je bila ključna prednost i olakšica – kaže Peter Frühauf, poznati slovački hokejaš koji je nedavno postao i primatelj Subway franšize

stavovi | 13.07.2016

„Zamke“ društvenih mreža

Koristite društvene mreže? Preko njih gradite i „šaljete sliku“ o svojoj kompaniji? Radite li to kako treba?

stavovi | 06.08.2014

Franšizing: pravi, kvazi i soft

Franšiza poslovnog formata široko je priznat koncept, iako je na različitim tržištima pozornost na njegovim različitim aspektima.

stavovi | 10.07.2014

Najbolja franšiza

Manipulacija je mnogo, stoga treba biti obazriv sa sve češćim rang listama, statistikama, tablicama... Prečesto nas mogu dovesti do pogrešnih zaključaka

stavovi | 27.05.2014

Nije zlato sve što sija

Dobro i savjesno savjetovanje nije skupo. Naprotiv, skupe su pogreške, odnosno najskuplje je učiti se na vlastitim pogreškama. Dobro je, stoga, obratiti se za pomoć i zatražiti savjet.

biznis stil | 27.01.2014

Sreća prati hrabre

Mnogi bi na prvi pogled rekli da se radi o zanimljivom, ali beskorisnom proizvodu. Dizajnerski dvojac Al&Ro je, međutim, predstavio inovativnu modnu kreaciju kojoj se prognozira lijepa budućnost.