S proljećem će stići i Vivo

Na jednoj od najljepših lokacija u srbijanskom Pomoravlju, između Aqua Parka i zoološkog vrta u Jagodini, početkom iduće godine planiran je završetak radova na tržnom centru VIVO shopping PARK, kaže Tijana Vujović, generalna direktorica tvrtke Confluence Proprety Managament, kojoj je povjereno upravljanje ovim centrom.
Shopping centar će pod svoj krov okupiti više od 30 brandova, na površini od oko 10.000 kvadrata. -Od postavljanja koncepta do sada, u ovom projektu su učestvovale najeminentnije tvrtke iz Srbije. Želja investitora je bila da najljepšu lokaciju u Pomoravlju, tako izabran tim dovede do sigurnog uspjeha - kaže Vujović.
I prije no što je počela gradnja, izdano je oko 60 posto površine za izdavanje. Među zakupcima su JYSK, DM, Delhaize MAXI, Lilly, NewYorker, Deichmann, Takko Fashion, Sport Vision, Top Shop, VIP mjenjačnice, In medio, Extreme Intimo, Diopta i drugi.
- Očekuju se još neka vrlo poznata imena, tako da će stanovnici Jagodine i Pomoravlja nakon izgradnje ovog objekta sigurno moći računati na ponudu koju su do sada imali samo u Kragujevcu, Nišu i, naravno, Beogradu - kaže Vujović.
U centar će biti uloženo oko 15 milijuna eura. Za one koji dolaze kolima bit će osigurano 360 parkirnih mjesta.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.