Kruh naš svagdanji

Nek bude ekološko, jeftino i originalno rješenje. Tako su razmišljali u tvrtki BK Solutions kada su počeli razvijati koncept štampanja reklamnih oglasa na papirnate vrećice u koje se svaki dan upakuje bar milijun vekni kruha.
- Kruh se kupuje svaki dan, a ovaj oblik oglašavanja nije toliko agresivan kao dijeljenje letaka i flajera, slanje newslettera ili telefonska prodaja - objašnjava Jakub Kopeć, suvlasnik tvrtke BK Solutions.
Čini se da je najveća prednost ovog koncepta cijena. Najjeftiniji vid reklamnog prostora na vrećicama za kruh košta oko 80 eura.
- Ako uzmemo u obzir da se mjesečno proizvede 50.000 papirnatih vrećica, proizlazi da trošak oglašavanja po jednom kućanstvu ne prelazi četvrtinu euro centi. To je trenutačno najjeftiniji oblik promocije na tržištu, uz to i najekološkiji. Da bolje pojasnimo, za letak morate platiti deset puta više - kaže Kopeć.
Glavni zadatak primatelja franšize je pronalaženje klijenata i dostava vrećica za kruh. Priprema za tisak i grafički dizajn reklame ili oglasa (pod uvjetom da klijent to želi) radi se u sjedištu tvrtke. Davatelj franšize također pregovara oko uvjeta suradnje s trgovačkim lancima u koje žele plasirati vrećice za oglašavanje.
- Među "velikim igračima" s kojima već surađujemo su Biedronki, Intermarché, Carrefour, Delikatesy Centrum ... - dodaje Kopeć.
Ulazna naknada za ovaj poslovni model iznosi oko 1200 eura. Primatelj franšize može raditi od kuće i tako uštedjeti na zakupu i uredskoj opremi. Davatelj franšize naplaćuje i redovnu mjesečnu naknadu u iznosu od 125 eura.
- Cijena uključuje ponudu za tisak, izradu ugovora, brendiranje, izradu posjetnica, kao i savjetovanje i podršku naših pravnika. Budući da imamo vlastitu opremu za tiskanje, partneru jamčimo i najjeftiniju cijenu tiskanja - računa Kopeć. - Ne uzimamo nikakvu proviziju od prodaje. Sve što primatelj zaradi prodajom oglasnog prostora, ide na njegov račun.
Sjedište tvrtke BK Solutions se nalazi u Šleziji, ali je franšizna mreža razgranata diljem Poljske i obuhvaća 87 poslovnica koje plasiraju svoje ekološke vrećice preko 280 prodajnih mesta. BK Solutions ima i dvije franšizni poslovnice u Velikoj Britaniji, u Londonu i Prestonu.
Link na Katalog firme BK solutions na našem poljskom portalu.
pročitajte članke

„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.