Od broja novih primatelja franšize mnogo nam je bitinije izabrati pravog kandidata koji će biti upoznat sa svim detaljima našeg poslovanja te koji će moći uspješno odgovoriti na naš poslovni model. Važno je da odgovaramo jedni drugima.
Četvrtak
02.02.2017
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i ugradnju auto-folija, proširio je asortiman te postao zastupnik jednog od najvećih proizvođača folija za stakla.
 

Car Foil Shop, osim što širi svoju maloprodajnu mrežu kroz franšizu, obogatio je i ponudu folija. Tvrtka je postala ekskluzivni zastupnik Solar Screen folija za sve tipove stakala interijera ili eksterijera objekata i automobila. – Solar Screen je tvrtka sa sjedištem u Luksemburgu i proizvodnjom u Velikoj Britaniji te je jedan od navećih europskih proizvođača folija za stakla u građevini i arhitekturi, kao i folija za automobile. U Europi, više od 3.000 certificiranih profesionalnih usluga, montažera folija, koriste njihove proizvode i usluge. Postali smo ekskluzivni uvoznik i distributer ovog branda folija za Srbiju, Crnu Goru i Sloveniju – kaže Đorđe Stanković, vlasnik Car Foil Shopa.

Nakon pet godina poslovanja, Car Foil Shop je prošle godine svoju maloprodajnu mrežu počeo širiti i kroz franšizu. Prva je otvorena u Požarevcu, a ubrzo nakon toga u Celju u Sloveniji. Mada je prošlo tek nešto više od šest mjeseci od kada posluju franšize, Stanković kaže da su zadovoljni njihovim radom. – Za prvih smo šest mjeseci prošli kroz sve poslovne procese i obuke zaposlenika. Prvi period od šest do devet mjeseci jest i najizazovniji za primatelje franšize jer se tada posao razrađuje, tržište se upoznaje s novom tvrtkom, artiklima i njihovim specifikacijama. Montažeri usavršavaju svoje vještine koje su stekli na obukama. Radujemo se jer smo ovaj period uspješno prošli s našim primateljima i sada očekujemo još uspješniji nastavak poslovanja – kaže Stanković.

Zainteresirani za ovaj franšizni koncept, prema njegovim riječima, javljaju se iz svih zemalja regije, a bilo je i nekoliko upita iz Austrije i Njemačke. – S nekoliko potencijalnih primatelja franšize počeli smo ozbiljnije razgovore, ali još uvijek nismo ništa finalizirali. Našu politiku i model poslovanja koncipirali smo tako da sa svim potencijalnim primateljima franšize prolazimo kroz određene faze, tijekom kojih upoznajemo kandidate, a oni nas i naš model poslovanja. Proces je vrlo postupan i zahtijeva vrijeme – objašnjava Stanković.

Svoju franšiznu mrežu ne žele širiti na brzinu već, kako kaže, žele napraviti sustav u kojem će svi biti zadovoljni. – Samo tako možemo osigurati dugo i uspješno poslovanje cijelog sustava. Zato nam je od broja novih primatelja mnogo bitinije izabrati pravog kandidata koji će biti upoznat sa svim detaljima našeg poslovanja te koji će moći uspješno odgovoriti na naš poslovni model. Važno je da odgovaramo jedni drugima. Svakako očekujemo otvorenje novih franšiza u regiji u narednom periodu – kaže Stanković.


Popularno na forumu