LEGO stigao u Srbiju
Kako su ranije najavili u tvrtki Bravostore, nositelju licence za LEGO® Store u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji, certificirana trgovina čuvenih danskih kockica stigla je i u Srbiju. LEGO Store otvoren je u centru Beograda u shopping centru „Rajićeva“. Na gotovo 170 m2, ljubitelji LEGO kockica mogu pronaći ekskluzivne linije iz bogatog LEGO asortimana: LEGO® Architecture, LEGO® Technic, LEGO® Star Wars™, te mnoge druge popularne setove. U ponudi se nalaze i specijalni „Pick-A-Brick“ zid koji omogućava kupnju kockica na kilogram, te „Build-A-Mini“ kutak gdje svatko može kreirati jedinstvenu LEGO® figuricu.
Vasilis Georgopoulos, iz odjela marketinga tvrtke Bravostore, kaže da su otvorenjem certificirane LEGO trgovine u Beogradu ostvarili svoje izvorne planove za tržišta regije. – Prvo smo otvorili dvije LEGO trgovine u Hrvatskoj – u Zagrebu i Splitu, a potom, u petom mjesecu 2016. godine u Sloveniji – u Ljubljani, te napokon sada i u Beogradu. Odlučili smo se za shopping centar „Rajićeva“ jer se nalazi u centru grada, jer je riječ o ekskluzivnom centru, a smatramo da je LEGO upravo takav brand – kaže Georgopoulos za Franchising portale.
Prema njegovim riječima, razmatraju mogućnost otvorenja LEGO Storea i u drugim gradovima u Srbiji, ali je prvi cilj bio pokriti glavne gradove u zemljama za koje drže ekskluzivna prava. – Što se tiče Srbije, primarni cilj je bio Beograd, ali mislim da ima potencijala za širenje mreže. Ne bih nabrajao gradove, međutim, Srbija je zemlja od deset milijuna stanovnika i ako smo u Hrvatskoj, koja ima upola manje, već otvorili dvije radnje, mislim da je to realno i u Srbiji – kaže Georgopoulos.
Poslovanjem u regiji su, kako kaže, vrlo zadovoljni. – Zaključili smo da ljudi u ovoj regiji, osobito djeca, vole LEGO. U našim trgovinama organiziramo razne tematske događaje. Uskoro ćemo imati događaj u Zagrebu i Ljubljani u vezi s novim Lego Ninjago filmom – kaže Georgopoulos.
Najveća prednost za ekskluzivne partnere danskog branda je što su ove trgovine vrlo slične onima koje izravno otvaraju Danci. U usporedbi s drugim trgovinama i distributerima LEGO branda, LEGO Store ima ekskluzivne linije koje se mogu naći samo u tim trgovinama. Usto, „Pick-A-Brick“ zid postoji samo u certificiranim trgovinama. – LEGO se može kupiti bilo gdje, ali kupnja u certificiranim LEGO trgovinama je specifično iskustvo kupnje za djecu. Ovo je, jednostavno, drugačiji način kupnje LEGO kockica – kaže on.
pročitajte članke
JumpingClay, koncept trgovine i radionice za modeliranje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nositelj franšize nudi tri opcije za pokretanje posla.
Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće "Plavi slon"
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Jumping Clay, koncept trgovine i radionice gdje se može kupiti, ali i naučiti kako modelirati figurice od gline, početkom ove godine ušao je na dva nova tržišta u regiji.
Biznisi utemeljeni na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač "Plavi slon" spaja oba svijeta.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.