Osigurani porodični biznis

Tvrtka "Agencija G" u vlasništvu Save Mihajlovića, poduzetnika s desetogodišnjim iskustvom u oblasti osiguranja, je u travnju ove godine postala prva agencija ekskluzivni prodavatelj svih proizvoda UNIQA osiguranja. Mihajlović je kod UNIQA prethodno osigurao oko 3.000 klijenata, a zatim svoju dodatnu poslovnu šansu video i prepoznao kroz sopstevni biznis u franšiznom obliku - kroz poslovanje kao agencija dio partnerskog sustava UNIQA.
Potaknuta ovim primjerom UNIQA će nastaviti motivirati svoje najbolje agente da otvaraju agencije - partnerske tvrtke pod franšizom UNIQA, čime će i sama osigurati veću i kvalitetniju pokrivenost tržišta osiguranja. U austrijskoj kompaniji smatraju da su franšize najbolji način da se povežu osobna inicijativa odnosno poduzetništvo, obiteljski posao i internacionalna kompanija. Po najavama iz kompanije, ukoliko se ostvare sve pravne pretpostavke, još dvije agencije odnosno prodajna mjesta u partnerskom sistemu UNIQA će do kraja godine biti otvorena na teritoriju Srbije.
UNIQA ima svoju prodajnu mrežu u 21 zemlji, a premija na razini Grupe je 6,2 milijarde eura. U Europi ima 16,5 milijuna zaključenih polisa i 7,5 milijuna osiguranika.
UNIQA je poslovanje u Srbiji formalno započela 7. studenog 2006. osnivajući dvije tvrtke - UNIQA životno osiguranje dd koja se bavi poslovima životnog osiguranja i UNIQA neživotno osiguranje ado Na taj način UNIQA je prva u Srbiji ušla u završnu fazu podjele poslova životnog i neživotnog osiguranja, sukladno propisima Narodne banke Srbije.
U 2011. UNIQA je u Srbiji dostigla ukupnu bruto premiju od 3,82 milijarde dinara, uz ostvareni rast od 10,06 posto u odnosu na prethodnu godinu.
U Srbiji trenutno posluje kroz 32 vlastite i 1 partnersku (agenciju) poslovne jedinice.
pročitajte članke

„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.