Lakše do Husse franšize

Davor Bencek je dugo razmišljao o pokretanju vlastitog posla. No, kao i mnogi drugi koji su, ponajprije zbog nestabilnog tržišta, odlagali ulazak u poduzetništvo, ni Bencek se nikako nije mogao osmjeliti na ovaj korak. – Nisam imao hrabrosti. Sve do sad – počinje priču ovaj poduzetnik iz Koprivnice. Do ove godine, naime, bio je zaposlen, radio je u prodaji, u Podravci i Hrvatskom telekomu. Kad je konačno počeo tragati za poslovnim idejama, naišao je na Husse, švedski franšizni sustav koji se specijalizirao za prodaju i kućnu dostavu hrane za pse i mačke. Pretražujući portale o franšizingu, Bencek je shvatio da bi kupnja franšize, zapravo, bila posve zgodno rješenje.
– Vidio sam da ulaganje u franšizu nije toliko rizično kao kod stvaranja vlastitog branda. S druge strane, ni za Husse se nije bilo teško odlučiti, jer početno ulaganje nije bilo preveliko. Čak se u velikoj mjeri moglo pokriti preko državnog poticaja za samozapošljavanje – objašnjava Davor Bencek.
Ovoj franšiznoj obitelji, međutim, privukla ga je i potpora lokalnog Husse tima. – Husse nudi startni paket koji, osim edukacije, uključuje i marketinške aktivnosti i kvalitetan software. Kad uz to dodamo i vrhunske proizvode po realnim cijenama, potrebna je samo volja i podrška obitelji, koju imam – ističe Bencek.
Za njega će, kako kaže, ovaj posao biti idealan spoj ugodnog s korisnim. – Posao je terenski i uključuje rad s ljudima i životinjama. Kad spojim takav dinamičan posao sa svojim iskustvom u prodaji i prezentaciji, smatram da neće izostati ni financijski uspjeh. Ne očekujem da ću postati milijunaš, ali očekujem da ću postići balans između privatnog i poslovnog života, uz realnu zaradu – iskren je Bencek.
Svjestan je, pak, da nijedan početak nije lak. – Prvi koraci su uvijek teški, i često padamo i pužemo – kaže on. Ipak, dodaje, zna da postoji rješenje te da je predanost ključ svakog uspješnog biznisa. – Da bih uspio, smatram da moram biti stalno prisutan. Već imam plan za promociju asortimana barem jednom tjedno za sljedeća tri mjeseca, i to na raznim manifestacijama, u trgovačkim centrima, parkovima… – predočava Bencek koliko primatelj Husse franšize, zapravo, mora biti proaktivan. – Podizanje svijesti o brandu i ulaganje u marketing – uvijek se isplati – uvjeren je on.
Promotivne se aktivnosti, međutim, ovim ne okončavaju. – Planiram obići i veterinare, salone, ljekarne, uzgajivače i klubove na mojem području kako bih sve upoznao s brandom i našom ponudom. Nakon ta prva tri mjeseca, smatram da ću imati dovoljno povratnih informacija s tržišta te ću napraviti plan za dalje – kaže Bencek.
Husse Hrvatska otvara vrata budućim poduzetnicima
Za one koji razmišljaju o pokretanju vlastitog posla, a još uvijek oklijevaju, sigurno će biti bitan podatak da država Hrvatska dodjeljuje bespovratna sredstva u iznosu od 55.000 kuna za kupnju Husse franšize. – Husse Hrvatska daje budućim Husse franšizerima adekvatnu podršku i dokumentaciju iz koje se vidi isplativost ulaganja te, na taj način, omogućava dobivanje tih sredstava – naglašava Zorislav Zlatar, primatelj master franšize, zadužen za razvoj Husse-a na cijelom teritoriju Hrvatske. – Ova bespovratna sredstva će bez svake sumnje olakšati početak poslovanja našim budućim franšizerima – dodaje Zlatar.
Uz to, mala početna ulaganja, kao i kompletna i stalna podrška hrvatskog Husse tima, jesu razlozi zbog kojih bi poduzetni ljudi trebali razmisliti o Husse franšizi, napominje on. – Husse ima više od tisuću franšiza u cijelom svijetu i to već govori o stabilnosti i profitabilnosti koncepta – naglašava Zlatar.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.