Dobar biznis u praonicama rublja

Ivana Živičnjak, voditeljica ureda tvrtke Bijeli svijet, primatelja master franšize branda LG Laundry Lounge, kaže kako su zadovoljni širenjem mreže u Hrvatskoj, ali i postepenim osvajanjem tržišta u regiji. – Kao primatelj master franšize možemo reći da smo zadovoljni širenjem mreže franšiza u Hrvatskoj, gdje do kraja godine očekujemo otvaranje još dvije franšizne jedinice. Također se, uz otvorene praonice u Beogradu i Podgorici, očekuje otvaranje još jedne franšizne jedinice u Crnoj Gori te Makedoniji – kaže Živičnjak.
Posljednje otvorena franšiza nalazi se u istočnom dijelu Kvarnerskog zaljeva, u Crikvenici, a primateljica franšize je Petra Antić. – Nismo imali iskustva u franšizingu, bavili smo se ugostiteljstvom i radom u administraciji. Za franšizu LG Laundry Lounge smo se odlučili jer smo mi bili korisnici praonice LG u Zagrebu, u Heinzelovoj ulici. Dopao nam se koncept preglednosti i urednosti, izgled uređaja, koji su profesionalni, ali opet nisu glomazni, već više asociraju na kućne. Takav tip praonice ne postoji na području Crikvenice i okoline, te nam je to bio dodatni razlog za odabir ove franšize – kaže Petra Antić.
Njihovi su klijenti uglavnom turisti, iznajmljivači apartmana, mještani koje ima potrebu za pranjem većih komada tekstilne robe poput deka, jastuka.
Ivana Živičnjak kaže da od primatelja franšize očekuju da iskoriste prednosti branda. – Naravno, mi smo tu, uvijek na raspolaganju za pomoć savjetima i našim iskustvom – kaže ona.
Idealni primatelji franšize, prema njezinim riječima, uglavnom su mlađi ljudi koji napredno razmišljaju po pitanju razvoja poslovanja, posebno oni koji su imali priliku putovati i vidjeti kako samoposlužne praonice funkcioniraju u SAD-u ili zemljama Zapadne Europe. Za sada je najveći broj franšiznih jedinica u Hrvatskoj, odakle su započeli širiti franšiznu mrežu 2015. godine, ali, kako ona kaže, očekuju da će se LG Laundry Lounge franšiza intenzivnije širiti i u drugim zemljama regije. – Ovo je dobar biznis jer se uz minimalno ulaganje od oko 20.000 eura može pokrenuti uspješan posao, a investicija se može vratiti već nakon 12 mjeseci. Prednost je ta da kod kupnje franšize nije potrebno plaćati ulaznu niti redovitu naknadu – što je uobičajeno kod većine drugih franšiza – jer su one već uračunate pri kupnji strojeva za rad – kaže Ivana Živičnjak.
Kako je ranije rečeno u Bijelom svijetu, najveće prednosti ove franšize su tehnološki najnovija generacija perilica i sušilica, ali i ugled i vrijednost branda LG.
LG Laundry Lounge ima četiri franšize u Hrvatskoj i po jednu u Srbiji i Crnoj Gori. Prema riječima Ivane Živničnjak, uskoro se očekuje otvaranje franšize u Makedoniji, još jedne u Crnoj Gori te jedne u Češkoj.
pročitajte članke

Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.