Domino's stiže u Hrvatsku

Domino’s, američki franšizni lanac pizzerija koji ima više od 16.300 poslovnica u više od 85 zemalja, ovog proljeća otvara prvu poslovnicu u Hrvatskoj, doznaje Poslovni.hr. Za dolazak ovog branda zaslužan je partnerski tandem Mihael Sviben i Nils David Gornall iz tvrtke All about pizza.
– U ovu priču krenuli smo prije nešto više od godinu dana, a surađujemo s investitorom koji već ima poslovnice Domino’s Pizze u Japanu, Njemačkoj, Novom Zelandu i Australiji. Upoznao sam ga na katamaranu i kroz razgovor shvatio da je jedna od vodećih osoba u kompaniji Domino’s Pizza. Premda sam završio strojarstvo, oduvijek sam se želio upustiti u drugačiju poduzetničku priču, a naše tržište ima veliki potencijal. Iako već imamo jake igrače i kvalitetu, Hrvati vole pizzu, a mi nudimo američki stil pizze koji je potpuno drugačiji od svega trenutačno dostupnog na našem tržištu – otkrio je Sviben za Poslovni dnevnik.
Otvorenje prve poslovnice u Ulici Kneza Mislava preko puta hotela Sheraton u Zagrebu očekuje se u travnju ili svibnju.
Sviben ističe da će se pizze pripremati na licu mjesta, ispred kupaca će se mijesiti tijesto i slagati sastojci. Kako tvrdi, ključ uspjeha Domino’s Pizze osim kvalitete je i brzina dostave koja će biti maksimalno 30 minuta. – Lokacija se preuređuje i u planu nam je do kraja godine otvoriti još jednu te nastaviti širenje po Hrvatskoj – rekao je Sviben.
Kao i kod većine velikih i dobro ustrojenih franšiznih sustava, koji su vrlo rigorozni po pitanju kvalitete i zahtjeva certifikata, većina sastojaka za Domino's pizze bit će nabavljena od stranih dobavljača, kaže Sviben za Poslovni dnevnik. – No, vjerujemo da će se na trenutačnoj listi na kojoj je nekoliko domaćih dobavljača, uskoro naći još njih. U cilju nam je aktivirati hrvatsko gospodarstvo i proizvođače koji nude kvalitetu – kaže Sviben.
Domino’s je američki multinacionalni lanac pizza restorana sa sjedištem u Ann Arboru u Michiganu. Osnovan je 1960. godine kada su Tom Monaghan i njegov brat James preuzeli pizzeriju DomiNick’s. Ime Domino’s službeno su registrirali 1965. godine i nakon toga su se, putem franšize, počeli širiti na cijeli svijet. Pod brandom Domino's danas posluje više od 16.300 pizzerija u više od 85 zemalja. U ovoj regiji, Domino's ima restorane u Sjevernoj Makedoniji i na Kosovu.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?