Vidimo se 2021.
Zbog najnovijih epidemioloških mjera francuskog Ministarstva zdravstva, organizatori Sajma franšiza u Parizu „Reed Expositions France“ i „Francuska franšizna federacija“ (Fédération française de la franchise) najavili su da se sajam, zakazan za početak listopada, neće održati ove godine.
Nove mjere vlade Francuske, naime, zabranjuju okupljanja s više od 1.000 ljudi te više ne postoje optimalni uvjeti za održavanje tako velikog događaja poput Sajma franšiza, naglašavaju organizatori. Sajam u Parizu najveći je franšizni sajam u Europi. Svake godine okupi više od 550 izlagača (davatelji franšiza, franšizne udruge, konzultantske tvrtke, banke, odvjetnici), dok ga u prosjeku posjeti više od 35.000 ljudi iz cijelog svijeta. Tradicionalno se održava krajem ožujka. Zbog pandemije koronavirusa, već je dva puta odgađan – za kraj svibnja te za početak listopada.
– Posljednje odgađanje događaja bit će veliko razočaranje za sve izlagače koji su strpljivo čekali i sve timove koji su mjesecima radili da se sajam ipak održi ove godine. Zahvaljujemo partnerima i svima od 367 izlagača koji su bili spremni nastupiti na ovom 39. izdanju Sajma franšiza u Parizu. Međutim, ova je situacija jasno pokazala kakav duh solidarnosti vlada u franšiznom sektoru. „Franchise Expo Paris“ i i dalje postoji bez obzira na sve: radujemo se vašem dolasku 2021. godine i već radimo na tome da sljedeće izdanje učinimo sjajnim – izjavila je Sylvie Gaudy, direktorica franšiznog odjela u tvrtki „Reed Expositions France“.
pročitajte članke
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Centralnoj i Istočnoj Europi rezervirano je za kraj listopada. Varšava će ponovno ugostiti 150 tvrtki koje traže buduće poslovne partnere – primatelje franšize.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Tvrtka LINE-X, proizvođač i distributer premaza za zaštitu materijala, traži partnere i u ovoj regiji.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.