Sushi i za poduzetne Slavonce
Svijet se tijekom 2020. suočio s izazovom nevjerojatnih razmjera. U jeku globalne pandemije, karantene i restriktivnih mjera poslovanja, većina je biznisa morala usporiti, ako ne i potpuno obustaviti svoje djelatnosti. Ipak, unatoč općem padu i usporavanju, pojedini su franšizni sustavi i tijekom ovog teškog razdoblja uspjeli održati razvoj te proširiti svoje mreže. Među njima je i Sushi by A's, koncept koji se bazira na pripremi i prodaji sushija „to go“ u okviru velikih trgovačkih lanaca.
U Grupi Ohana, kompaniji koja je zadužena za razvoj franšizne mreže Sushi by A'sa na tržištima Hrvatske i Slovenije, kažu da su, unatoč svim izazovima, nastavili otvarati prodajne jedinice na novim lokacijama, i to na oba spomenuta tržišta.
Upravo je nova poslovnica 19. ožujka otvorena u Osijeku u sklopu novog objekta Interspara.
– U Slavoniji nismo bili prisutni do sada te je ovo veliki korak za nas. S otvaranjem Interspara, i mi smo, kao njihovi partneri, iskoristili priliku te otvorili prodajno mjesto i tako ovdašnjim potrošačima ponudili nešto novo – kaže za naš portal voditelj regije.
Rezultati koje su u Osijeku postigli već u prvim danima nakon otvaranja – prelaze sva očekivanja, kažu u kompaniji. – Ugodno smo iznenađeni i posjetom i prodajom. Potvrdilo se, zapravo, da su potrošači bili željni noviteta – dodaje voditelj regije.
Prema ustaljenoj praksi, Sushi by A’s je i ovu poslovnicu otvorio samostalno, ali namjeravaju da posao, nakon početnog uhodavanja, preuzme primatelj franšize. – Naš tim uvijek započne, postavi sve na svoje mjesto, dok istovremeno tražimo primatelja franšize. Da, započeli smo razgovore s potencijalnim partnerima za Osijek te već obavili nekoliko razgovora – potvrđuju iz kompanije.
Budući da Grupa Ohana od početka preuzima najveći i najsloženiji dio posla na sebe, poput ugovaranja suradnje s trgovačkim lancima i postavljanje posla, primatelju franšize ostaje da prođe obuku i potom preuzme gotovu jedinicu – s rashladnim vitrinama, radnim pločama, skladišnim prostorom. Da bi priprema i prodaja sushija i nadalje tekla bez zastoja, kompanija Ohana osigurava primatelju franšize i redovitu opskrbu svim potrebnim sastojcima za sushi.
U kompaniji kažu i da se budućem partneru nudi, zapravo, biznis s puno potencijala. – Onaj tko sada preuzme Osijek, nadalje može očekivati razvijanje posla u čitavoj Slavoniji – pojašnjava voditelj regije.
Biznis koji se opire koroni
– I sami smo iznenađeni kako korona nije utjecala na naše poslovanje. Dapače, brojke su bolje nego za prethodnu godinu – kažu u kompaniji. – Podsjetiti ću da smo u 2020. otvorili i poslovnice u Dubrovniku i Puli, a ta prodajna mjesta sada s uspjehom i sa izuzetno dobrim rezultatima vode naši primatelji franšize – dodaje voditelj regije.
Razlog svakako treba tražiti i u novim okolnostima, budući da su ugostiteljski lokali i restorani većinom bili zatvoreni uslijed mjera karantene. – Oni nam, međutim, nikad nisu bili konkurencija. Svakako, dobra je okolnost što su naša prodajna mjesta vezana za trgovine koje su stalno otvorene. Osim toga, prednost je i što smo prodaju bazirali na konceptu „to go“. Korona je, nažalost, sve svela na „to go“ – od kave do sushija – objašnjava voditelj.
Zbog svega navedenog, franšiza Sushi by A'sa jeste dobra poslovna prilika, smatraju u kompaniji. To, između ostalog, može potvrditi i primjer franšizera koji je u kolovozu 2020. preuzeo poslovnicu u Dubrovniku, nakon što je ostao bez posla u jeku pandemije. Sada, prema riječima voditelja, uspješno okončava zimu, očekujući sezonu.
– Mnogi su biznisi pretrpjeli velike gubitke za ovo vrijeme i ljudi traže nove mogućnosti i posao. Činjenica da su trgovine, i naša prodajna mjesta unutar njih, otvorena i tijekom lockdown-a, našim franšizerima ulijeva dodatno povjerenje u održivost posla – kažu u kompaniji.
Privlačnost ove franšize – a pogotovo za mlade, poduzetne ljude – ogleda se i u vrlo povoljnim uvjetima suradnje. Primatelji, primjerice, nemaju apsolutno nikakvih ulaganja. – Sve što im treba je marljivost, a za ostalo se brine kompanija i svi mi unutar nje. Kad uzme franšizu Sushi by A'sa, primatelju će to biti ništa drugo doli dobro plaćen posao u koji ulazi kroz proces samozapošljavanja, otvaranjem obrta – objašnjava voditelj regije.
Poslovnicu će prepustiti primatelju franšize / „Naš tim uvijek započne poslovanje, postavi sve na svoje mjesto, dok istovremeno tražimo primatelja franšize“, kažu u kompaniji. pročitajte članke
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
/14.07.2023
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije
Jeste li za vending biznis?
/19.10.2018
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Poljski lanac CCC otvorio je prvu trgovinu obuće u Hrvatskoj, a do kraja godine planira otvorenje još dvije. Ovo je 11. inozemno tržište na kojem je tvrtka započela poslovanje.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?