Svjetska mreža nekretnina

Željko Kovačević, menadžer za razvoj poslovanja tvrtke Century 21 Serbia, kaže da su trenutno u finalnoj fazi dogovora sa dva potencijalna franšizoprimca. - U sustav je trenutno uključeno šest franšiznih agencija. Plan razvoja mreže je da se taj broj u tekućoj godini udvostruči, a kada pričamo samo o Srbiji, da se pored Beograda, uključe i gradovi poput Novog Sada i Kragujevca - kaže Kovačević.
Unatoč krizi koja je snažno pogodila tržište nekretnina u regiji, interesovanje za ulazak u franšizni sustav ove tvrtke i dalje postoji. - Trendovi su pozitivni, kako u povećanju broja franšiznih agencija, tako i u rastu tržišnog udjela na teritoriji Srbije, a posebno u Crnoj Gori - kaže Kovačević.
Svaki budući franšizoprimac, bilo da je agencija sa velikim iskustvom ili poduzetnik koji tek započinje poslovanje, postaje, prema njegovim riječima, dio najjačeg branda u području poslovanja s nekretninama. Century 21 jeste, kako kaže, najveća mreža za preporuku nekretnina na svijetu. - Ovaj sustav je kombinacija lokalne poslovne ekspertize u području nekretnina i snažne mreže koja postaje sve jača ulaskom svake nove agencije u Century 21 sustav. Klijentima smo ujedno i najomiljeniji brand - kaže Kovačević.
Jedna od prednosti ulaska u ovaj franšizni sustav, kako ističe Kovačević, jeste i ta što nisu potrebne velike investicije za pokretanje posla. Pored toga, brand je poznat i klijentima koji dolaze iz inozemstva, tako da nemaju bojazan kada je poslovanje u svezi s nekretninama u pitanju. - Primarni cilj tvrtke je da animiramo dobre kandidate - kaže Kovačević.
Pored branda, primateljima franšize, kako kaže Kovačević, osigurani su treninzi i obuke za sve zaposlene menadžere i agente. Oni dobivaju i najsuvremeniju tehnologiju, marketinšku i logističku potporu, ali najvažnije od svega je to što na raspolaganju imaju najveću bazu preporuka (ponuda i potražnja nekretnina). - Naš slogan je "u poslu ste za sebe, ali niste sami" - kaže Kovačević.
Century 21 Real Estate LLC je najveća tvrtka na svijetu u industriji franšiznog poslovanja u oblasti nekretnina. Sustav se sastoji od blizu 8.000 nezavisnih agencija koje se nalaze u 73 zemlje. - Century 21 pruža najbolju uslugu u području poslovanja s nekretninama, svima koji žele kupiti ili prodati svoju nekretninu, bilo gdje u svijetu - kaže Kovačević.
pročitajte članke

Tvrtka za prodaju luksuznih nekretnina Sotheby’s International Realty Affiliates dala je nedavno franšizu kako bi proširila poslovanje u Istočnoj Europi. Prve su poslovnice otvorene u Hrvatskoj i Češkoj.
Century 21 širi svoj „globalni otisak“. Nove franšize uspostavljene su u Aziji, Africi i Južnoj Americi.
Zašto je sada vrijeme za širenje franšize, koje će promjene tržištu donijeti novi Zakon o prometu nekretninama, te tko je dobrodošao u Century 21, govori Slobodan Mihajlović.
Oni koji su kupovali ili prodavali nekretnine u SAD najzadovoljniji su uslugom koju pruža Century 21, jedan od najvećih franšizih sustava na svijetu, pokazuje studija agencije J.D. Power.
Jedna od najvećih franšizinih agencija za promet nekretninama u svijetu, američki RE/MAX, započeo je nedavno poslovanje u Srbiji, a cilj je da se mreža poslovnica na ovom tržištu proširi i kroz pojedinačne franšize.
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.