Oglašavanje na portalu Franchising.hr

Profil portala
Franchising.hr je posvećen svima koji ulažu u vlastiti posao. Namijenjen je poduzetnima i poduzetnicima: vlasnicima malih i srednjih poduzeća ili onima koji to tek žele biti; svima koji žele unaprijediti postojeći posao, ali i onima koji tek tragaju za dobrom poslovnom idejom.
Portal pruža aktualne informacije o franšiznim i partnerskim (agentskim) sustavima, ali razmatra i opće poslovne teme.
Poduzetnici će u vijestima i ostalim sekcijama portala pronaći poslovne informacije koje će ih ne samo informirati, već i pomoći u razumijevanju tržišta kroz niz priča o pravnim, ekonomskim i operativnim pitanjima koja se tiču poslovanja.
Portal je osobito koristan za poduzetnike koji već posluju pod licencom ili poduzetne koji o tome razmišljaju, za profesionalce u području franšiznog poslovanja, ali i za one koji su, jednostavno, zainteresirani za poduzetništvo i pokretanje vlastitog biznisa.
Sadržaj portala
Portal sadrži sve relevantne informacije potrebne za razumijevanje franšizinog poslovanja: od vijesti o tvrtkama te njihovim poslovnim aktivnostima, preko informacija iz područja prava koja se tiču poslovanja, sve do praktičnih vijesti koje će vam pomoći organizirati vlastiti biznis. Portal prati različite branše i sektore - retail, telekomunikacije, usluge - prikazane i kroz prizmu konkrentnih tvrtki, odnosno, njihovih uspjeha ili problema.
Ciljna skupina
Franchising.hr se obraća poduzetnima i poduzetnicima - sadašnjim ili budućim vlasnicima privatnog biznisa.
Samim tim, portal je namijenjen i onima koji posebno prate ovu ciljnu skupinu: svima koji se žele obratiti poduzetnima i poduzetnicima, bilo kroz poslovni aranžman, bilo kroz ponudu roba i usluga.
Posjetitelji portala
Posjetitelji portala su ljudi iz biznisa i oni koji žele kročiti u svijet poduzetništva te započeti vlastiti biznis. To mogu biti poduzetnici - vlasnici, menadžeri ili zaposlenici u malim i srednjim poduzećima, korisnici franšiza, partneri (agenti) u partnerskim sustavima, ali i svi oni koje zanima biznis uopće.
Čitatelji portala su i oni koji žele investirati.
Portal je jedini sveobuhvatni izvor informacija o franšiznim i licencnim sustavima u Adriatic regiji (Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji). Stoga je znatno posjećeniji od bilo koje druge internetske stranice koja prati sličnu temu.
Oblici reklamiranja
Reklame na Franchising.hr profilirane su za dvije skupine oglašivača:
- Franšizne, agentske ili partnerske sustave
- Oglašivače poslovnih usluga i proizvoda (banke, osiguranja, ICT...)
Reklame za franšizne, agentske ili partnerske sustave
1. Katalog franšiza i partnerskih sustava
Osnovne informacije o sustavu namijenjene potencijalnim kandidatima (primateljima) i partnerima (agentima). Sadrži ne samo kontakt podatke, već i osnovne podatke o sustavu.
2. Prezentacije sustava sa banerima
Detaljne informacije o sustavu, namijenjene potencijalnim kandidatima (primateljima), partnerima ili agentima.
Sadrže i formu za prijave, veliki baner na naslovnici portala te manji baner na svakoj strani portala.
Reklamiranje za oglašivače poslovnih usluga i proizvoda
Baneri
Tzv. Bilboard baneri različitih dimeniza i pozicija:
Za više detalja, molimo vas da nas kontaktirate
Kontakt u Hrvatskoj
Goldy Eventi d.o.o.
Zagrebačka avenija 104, 10090 Zagreb
Kontakt osoba: Igor Zlatar, igor.zlatar@franchising.hr, +385 99 4444 011
pročitajte članke

Politika kolačića - privatnost korisnika na portalu Franchising.hr
Izdavač portala Franchsing.hr, je poslovni sustav PROFIT system
PROFIT system je konzultantska tvrtka koja se bavi sveobuhvatnim savjetovanjem i izdavaštvom u području franšizinga
Informacije o oglašavanju na portalu Franchising.hr - za franšizne sustave i ostale oglašivače
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.