Interes iznad očekivanog

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ za kratko je vrijeme poslovanja u Hrvatskoj proširila mrežu na čak 12 franšiza.

Što je to franšiza?

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!

Manje osoblja, manje briga

Kako je moguće voditi restoran a ne zaposliti mnogo ljudi? Otvorite Easy Beer ili Easy Wine – poručuje franšizni menadžer ovih gastro barova. U čemu je „tajna“?

Jeste li za vending biznis?

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.

Surf’n’Fries i u Beogradu

Lanac restorana Surf’n’Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima te origanalnoj ambalaži, stigao je u Srbiju. Prvi restoran ovog franšiznog lanca otvoren je u Beogradu.

McDonald’s u brojkama

Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.

Zabavi se i zaradi

Zašto se rekreacija i obiteljska zabava klasificiraju kao perspektivni poslovni sektori? Trampolinski park WOOP! pruža i dobar primjer i šansu za poduzetnike zainteresirane za franšizu.

Dobri izgledi za partnere

Fines je trenutačno najveća mreža kreditnih agencija u Poljskoj koja postoji od 2005. Pod kojim uvjetima danas razvijaju poslovanje te franšiznu mrežu, govori predsjednik odbora Piotr Przedlacki.

Programiraj za dobit

Poljska škola programiranja Coding Giants planira proširiti franšiznu mrežu i u zemljama ove regije. Što se očekuje od primatelja franšize?

U Varšavu po franšizu i savjet

Sajam franšiza u Varšavi najveći je i najvažniji franšizni događaj u Središnjoj i Istočnoj Europi te predstavlja idealnu priliku za upoznavanje s ovim modelom poslovanja, uvjetima i ponudom na tržištu franšiza.

Inovacije održavaju poslovanje

Franšiza koja stalno inovira programe, ima dobru organizaciju i podršku, omogućuje primateljima i da zarade i da uživaju u svom poslu. Tako o franšizi „Malac genijalac“ govore Nataša Tomašević i Živojin Stanković, franšizni partneri iz Čačka i Leskovca.

Naknade za franšizu

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšizing, po tom pitanju, nije iznimka. Koje se to, pak, investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može niti zamisliti?

Dobar biznis u školi programiranja

Kliker IT centar za djecu širi mrežu i kroz franšizni model poslovanja. Osnivač Miomir Popeskov otkriva po čemu se ova škola programiranja izdvaja na tržištu.

Budućnost je u programiranju

Mađarska škola programiranja Logiscool širi franšiznu mrežu izvan domaćeg tržišta – partnera imaju i u Senti.

Ulaganje u budućnost djece

Obrazovni sustav Maple Bear već godinama razvija franšiznu mrežu svojih vrtića i škola izvan granica Kanade. Ove će godine otvoriti i prvu franšiznu školu u Europi.

Franšiza na štapiću

„Željeli smo stvoriti mjesto gdje će svakoga dana biti ljeto“ – kažu vlasnici branda Anjuna, mađarskog koncepta za prodaju sladoleda na štapiću. Uz franšizu, koncept žele prenijeti i na druga tržišta.

Modeli širenja na inozemnim tržištima

Svaki franšizni sustav odabira ili kreira način za širenje na inozemnim tržištima. Praksa, pak, pokazuje da postoji pet osnovnih modela. Kako odabrati pravi?

Uz DepilConcept do vlastitog biznisa

Od travnja 2019. u Srbiji posluje DepilConcept, portugalski franšizni sustav specijaliziran za epilaciju. Primatelji master franšize za ovo tržište otkrivaju po čemu se DepilConcept izdvaja od drugih – kao koncept i biznis prilika.

Icy Bobo je od sada YORTIE

Franšizni sustav Icy Bobo, koncept za prodaju sladoleda pripremljenog na tajlandski način, u potpunosti je rebrandiran te se sada širi pod brandom YORTIE.

„Brzim čitanjem“ do vlastitog biznisa

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ započinje poslovanje u Sloveniji. Za to je tržište potpisan ugovor o master franšizi.

Dominacija stranih franšiza

Među franšiznim sustavima koji posluju u Srbiji više su zastupljeni strani brandovi – oni čine 62% ukupnog broja franšiza. Iz koje zemlje, pak, dolazi najveći broj?

Ukrajina otvorena za franšize

PROFIT system, jedna od najvećih europskih konzultantskih tvrtki specijaliziranih za franšizing, potpisala je ugovor o suradnji s Franchise Groupom, liderom u području franšiznog savjetovanja u Ukrajini.

Digitalne vještine u temelju biznisa

Ulaganje u obrazovanje se isplati, kažu osnivači poljske škole programiranja Coding Giants. Prilika se nudi i budućim primateljima franšize iz ove regije.

CFS ulazi na tržište BiH-a

Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za ugradnju folija, potpisao je ugovor o master franšizi s partnerima iz Kneževa (BiH).

CHIPAS pomiče granice

Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.

Univerzalna moda Zemlje Izlazećeg Sunca

Uniqlo, japanski modni brand koji sve više osvaja svijet, širi maloprodajnu mrežu otvaranjem vlastitih trgovina, ali i kroz franšize. Ove godine, fokus je na tržištima u Europi.

Definicija franšizinga

Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj ​​know-how i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Kako napraviti kvalitetan ugovor o franšizingu?

Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.

Netipična cvjećarnica Maje Bohosiewicz

– Mislili smo da ćemo u ovaj posao barem jedno vrijeme morati dodatno ulagati novac. Srećom, to se dosad nije dogodilo! – kaže Maja Bohosiewicz, poznata poljska glumica, koja je prije nekoliko godina sa zaručnikom u Varšavi otvorila luksuznu cvjećarnicu Flower Store

Čarapa biznis čuva

Proizvodnja čarapa neobičnog dizajna prilično je uska branša, ali i profitabilna. Ipak, ako žele ostati konkurentni, traži se, prije svega, originalnost.