Univerzalna moda Zemlje Izlazećeg Sunca

Uniqlo, japanski modni brand koji sve više osvaja svijet, širi maloprodajnu mrežu otvaranjem vlastitih trgovina, ali i kroz franšize. Ove godine, fokus je na tržištima u Europi.

Mikrologistika nadohvat ruke

Mail Boxes Etc. nudi poduzećima niz logističkih usluga. Poslovanje širi pomoću franšize, te je na taj način prisutan i u Hrvatskoj. U narednom periodu planiraju širenje mreže i u ostatku Adriatik regije.

Što je to franšiza?

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!

Hitni transport brzo raste

Flash Europe, europski lider u području profesionalnih usluga hitnog transporta, pokreće franšizni program u ovoj regiji. Tko može postati primatelj franšize i što se očekuje od partnera, otkriva franšizni menadžer Frank van Doorn

Ledene rolice u franšizi

Franšizni sustav Icy Bobo, koncept za prodaju sladoleda pripremljenog na tajlandski način, namjerava proširiti mrežu širom Europe. Partnere traže i u ovoj regiji.

Presjek tržišta franšiza u Srbiji

U Srbiji je u 2018. godini poslovalo 200 franšiznih sustava, što je rast od oko 22 posto u razdoblju od pet godina, pokazuje analiza tržišta koju je provela tvrtka PROFIT system.

Zgrabi šansu u turizmu

Direct Booker, agencija za iznajmljivanje privatnog smještaja koja povezuje rentijere i turiste, potpisala je ugovor o franšizi za Ličko-senjsku županiju, koja postaje sve popularnija turistička destinacija.

Edukacija koja unosi razliku

Coders Lab je mnogo više od škole programiranja. Polaznici dobivaju priliku promijeniti svoj profesionalni put, a poduzetni ljudi, šansu pokrenuti biznis u perspektivnoj branši.

Provjeri i popravi

Koje bi sastojke trebala imati te kako treba izgledati „savršena“ Domino's pizza? Umjetna inteligencija zna odgovor.

Restoran za radilice

U Švedskoj je nedavno otvoren i prvi McHive – McDonald'sov restoran za pčele.

Kako se pripremiti za ulogu primatelja franšize?

Koji biznis? Postoji li tržište za ovo što želim raditi/ponuditi? Imam li dovoljno novca za pokretanje biznisa? Hoće li se ovaj posao na kraju isplatiti?

Ni Latinska Amerika nije daleko

Leo i Marilia Duda bračni su par koji uspješno spaja hrvatske i peruanske kulturološke razlike. Oni su u listopadu prošle godine kupili franšizu Direct Bookera i pokrenuli posao u Peruu.

Tim kao pokretačka snaga

Razmišljate o širenju poslovanja davanjem franšize? Pitate se što je potrebno za izgradnju stabilnog franšiznog sustava? Za početak – tim koji će se ovim zadatkom baviti.

Poslovna prilika na tržištu hitnog prijevoza

Flash, europski lider u pružanju profesionalnih usluga hitnog transporta, pokreće novi franšizni program. Cilj – proširenje mreže prijevoznika i partnera diljem Europe. Primatelje franšize traže i u zemljama ove regije.

Preko partnera do Europe

Tvrtka CarGo Technologies, vlasnik aplikacije za naručivanje vožnje CarGo, proširila je poslovanje i izvan Srbije. Aplikaciju sada koriste i građani Züricha i Beča.

CHIPAS pomiče granice

Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.

Volja i predanost su presudni

U Srbiji posluje 12 franšiznih Dr FeelGood fitness klubova. S vlasnikom brenda, Sašom Plećevićem, razgovarali smo o tome što je važno za uspjeh franšize u ovom području.

Uči, gradi i zaradi

Robert Stopa je uložio nekoliko tisuća eura u kupnju Edukido franšize. Investiciju je vrlo brzo vratio te kupio licencu kako bi razvijao posao u još dvije oblasti Poljske.

Franšiza škole za 21. stoljeće

Kanadski franšizni obrazovni sustav Maple Bear pokreće razvoj mreže u zemljama Centrale i Istočne Europe. Tko može postati te što mogu očekivati primatelji ove franšize?

Lakše do Husse franšize

Davor Bencek iz Koprivnice postao je primatelj Husse franšize, zadužen za područje Koprivničko-križevačke županije. Što ga je potaklo te ohrabrilo na ovaj korak?

Novi članovi dobrodošli u Husse obitelj

Husse, švedski proizvođač i distributer hrane za pse i mačke, pet godina posluje u Sloveniji, gdje prodajnu mrežu razvijaju franšizeri i distributeri.

Nijedan biznis nije sigurna oklada

Čak i oni poduzetnici koji odluče kupiti franšizu – dokazani poslovni koncept – ne smiju računati na stopostotni uspjeh. U privatnom biznisu, štošta može poći krivo, ali će uspjeh biti izvjesniji ako se izbjegnu neke od uobičajenih pogrešaka.

Licence po mjeri lokalnog tržišta

Što je ključno za opstanak licenciranih magazina u regiji? Kako biraju licence te kakva je budućnost ovakvih izdanja, otkriva Robert Čoban, predsjednik Color Press Group-a

Franšizne udruge i federacije

Cilj franšiznih udruga jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na regulaciji i implementaciji opće prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja s razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davatelja franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne udruge.

Starbucks otvoren u Beogradu

Jedan od svjetski najpopularnijih lanaca kafeterija Strabucks dobio je i prvi kafe u Srbiji.

McDonald’s u brojkama

Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.

Jeste li za vending biznis?

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.

Po mjeri svakog gosta

CHIPAS ima kultni status u Sarajevu – restoran koji se drži načela „kvaliteta po najpovoljnijoj cijeni“ stekao je i čuva popularnost na kojoj mu se samo može pozavidjeti. Franšiza je, stoga, logičan korak.

Kako napraviti kvalitetan ugovor o franšizingu?

Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.

Definicija franšizinga

Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj ​​know-how i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.