×
<close>
Unsubscribe from newsletter
e-mail
Pošalji
Please confirm email removal from next services
×
<close>
password reset
new password
Potvrda lozinke
Pošalji
HR
Bosna i Hercegovina
Česká republika
Europe (in English)
Hrvatska
Italia
Latvia
Lietuva
Magyarország
Polska
România
Slovenija
Slovensko
Srbija
Türkiye
Македонија
Украина (русский)
Україна (по-українськи)
الإمارات العربيّة المتّحدة
الجزائر
السعودية
الكويت
المغرب،
تونس
عُمَان
مصر
HR
Bosna i Hercegovina
Česká republika
Europe (in English)
Hrvatska
Italia
Latvia
Lietuva
Magyarország
Polska
România
Slovenija
Slovensko
Srbija
Türkiye
Македонија
Украина (русский)
Україна (по-українськи)
الإمارات العربيّة المتّحدة
الجزائر
السعودية
الكويت
المغرب،
تونس
عُمَان
مصر
portal ideja za poduzetne
Katalog franšiza
TRGOVINA
(12)
roba široke potrošnje
(4)
benzinske postaje i auto-oprema
(2)
farmacija i zdravlje
(2)
odjeća i obuća
(2)
kućanski aparati, tehnika, IT
(1)
stvari za djecu
(1)
USLUGE
(46)
gastronomija i ugostiteljstvo
(17)
edukacijske usluge
(12)
usluge za individualne klijente
(8)
ljepota i fitness
(5)
poslovne usluge i internet
(3)
turizam i hotelijerstvo
(1)
Franšize
(51)
Partnerski sustavi
(4)
Master franšize
(3)
Vijesti
Iz regije
Iz svijeta
Intervju
Moja franšiza
Od ideje do biznisa
ABC franšizinga
Osnove franšizinga
Za primatelje franšiza
Za davatelje franšiza
Franšizni ugovor
Riječnik franšizinga i biznisa
Kalendar
Zajednica
Registracija kandidata
Newsletter
Forum
Kontakt
Oglašavanje
HR
Bosna i Hercegovina
Česká republika
Europe (in English)
Hrvatska
Italia
Latvia
Lietuva
Magyarország
Polska
România
Slovenija
Slovensko
Srbija
Türkiye
Македонија
Украина (русский)
Україна (по-українськи)
الإمارات العربيّة المتّحدة
الجزائر
السعودية
الكويت
المغرب،
تونس
عُمَان
مصر
franchising.hr
Najčitanije
Najčitanije
Week
Month
Year
Što je to franšiza?
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Jeste li za vending biznis?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni paket
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Top 100 franšiza na svijetu
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Prednosti franšize
Poduzetnik koji želi postati primatelj franšize i tako se pridružiti franšiznom sustavu, može očekivati niz prednosti
S.Oliver i u Sarajevu
Prva franšizna trgovina njemačkog modnog branda s.Oliver otvorena je u Bosni i Hercegovini.
McDonald’s u brojkama
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Očarajte kupca!
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Najbolje franšize? Bez iznenađenja
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Zabava za djecu, šansa za poduzetne
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Franšiza ili licenca?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Vrste franšiza
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Franšiza i distribucija: razlike
Postoji li jasna granica između distribucije i franšize? Ako postoji, po čemu se one razlikuju?
Taco Bell juriša na nova tržišta
Američki lanac restorana Taco Bell najavljuje snažnu međunarodnu ekspanziju.
Što su franšizne naknade?
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Definicija franšizinga
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Kad matematika postane zabavna
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Tim Hortons dolazi u Europu
Sukladno ranije objavljenim planovima ubrzanog širenja, Tim Hortons, međunarodni lanac brze prehrane, planira ove godine otvoriti restorane u Velikoj Britaniji.
„Mala kuća“ putujuća
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Čekajući Ikeu
Što će se desiti kad Ikea uđe na tržište Srbije? Što se može naučiti iz iskustva drugih zemalja?
Dobri primjeri
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Pametno ulaganje u koncept budućnosti
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Što nas može McDonald’s naučiti?
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Hrvatska udruga za franšizno poslovanje
Hrvatska udruga za franšizno poslovanje je neprofitna, nevladina udruga osnovana krajem 2002. godine sa ciljem promocije i popularizacije franšiznog poslovanja u Hrvatskoj, okupljanja tvrtki franšizodavaca radi izmjene iskustava i uvođenje regulative i standarda u franšizno poslovanje u Hrvatskoj.
Franšiza kao rješenje
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
Kako napraviti kvalitetan ugovor o franšizingu?
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Škola programiranja za novi početak
Što mogu očekivati poduzetnici iz ove regije koji se odluče za franšizu poljske škole programiranja Coding Giants? Priča Ize Poradowske iz Poljske može biti zgodan primjer.
Hrvatska franšiza u Meksiku
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Vuna kao vrijedan resurs
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Kako do primatelja franšize?
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?