Što je to franšiza?

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!

Jeste li za vending biznis?

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.

Franšizne udruge i federacije

Cilj franšiznih udruga jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na regulaciji i implementaciji opće prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja s razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davatelja franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne udruge.

Definicija franšizinga

Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj ​​"know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Biznis za svako mjesto

Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.

Novo iskustvo i franšizni rast

Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović

Taktički potez

Military Shop, koncept srbijanske tvrtke Militaria, nastao je prije više od dva desetljeća. Pored razvoja online prodaje taktičke i zaštitne opreme na tržištima u regiji, razvili su i maloprodajnu partnersku mrežu.

Vrijeme darivanja

Poslovni dar je izraz brige za partnere, zaposlene i klijente, gesta kojom se gradi dobar imidž tvrtke.

Tim Hortons dolazi u Europu

Sukladno ranije objavljenim planovima ubrzanog širenja, Tim Hortons, međunarodni lanac brze prehrane, planira ove godine otvoriti restorane u Velikoj Britaniji.

Franšiza održava poslovanje

Intermarché se povlači s tržišta ove regije. Fokus premješta na tržišta Zapadne Europe.

Trgovci s iskustvom

Ankica i Goran Herčka iz srbijanskog grada Kule već dugo rade u trgovini, a od 2015. iskustvo grade i kao partneri sustava "Trafika".

Iz Mađarske s ljubavlju

Delikatesne prodavaonice Paprika Gourment nisu samo promoteri mađarske gastronomije, nego i pravi ambasadori mađarske kulture u svijetu.

Slijediti isti cilj

WIFI, austrijski Institut za unapređenje gospodarstva, više od deset godina razvija obrazovnu mrežu na stranim tržištima. Franšizna predstavništva ima i u zemljama ove regije.

Riblje delicije i franšiza

Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?

Top 100 franšiza na svijetu

Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.

Očarajte kupca!

Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.

Auto po minuti

Koncept "dijeljenja automobila" već godinama postoji u mnogim gradovima svijeta, a od prošle godine – i u Beogradu. Usto se već razmišlja i o širenju kroz franšizu.

Svježa pizza iz stroja

Tvrtka Svesa Natura, primatelj talijanske franšize Let’s Pizza za zemlje bivše Jugoslavije i Austriju, nakon uspješnog starta u Hrvatskoj, traži nove primatelje franšize.

Seminar posvjećen franšizingu u Beogradu

U subotu, 26. studenog, u okviru multikongresa Serbian Visions 2016, održat će se seminar pod nazivom „Franšizing – ključ uspjeha u kriznim vremenima“.

Aida otvorena u Sarajevu

Franšiza čuvene bečke slastičarnice Aida ovih je dana otvorena i u Sarajevu.

Slatka radionica

Nedavno je u beogradskom TC Medaković otvorena deseta franšizna prodavaonica kompanije "Vanilica", proizvođača torti i sitnih kolača.

Dinamičan rast

Portugalski franšizni sustavi BodyConcept i DepilConcept osvajaju nova tržišta u Europi. Primatelje franšize traže i u ovoj regiji.

Prvi izvještaj o tržištu franšizinga u Srbiji

Tijekom 2102. i u prvoj polovici 2013. godine, prema podacima PROFIT systema, u Srbiji je ukupno poslovalo 164 franšiznih sustava.

Kako napraviti kvalitetan ugovor o franšizingu?

Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.

Husse u naletu

Franšizni lanac Husse proširio je svoju mrežu u Hrvatskoj na još dvije županije – Bjelovarsko-bilogorsku i istočni dio Zagrebačke županije.

Treća Uniqa franšiza

U Beogradu je nedavno otvorena treća franšiza Uniqa osiguranja, a u bliskoj budućnosti se očekuje otvaranje još dvije.

Srbija: Šansa malih uz velike

Mali trgovački lanci i komšijske radnje opstaće i narednih godina ukoliko moderniziraju svoje poslovanje. U suprotnom veliki trgovci će ih "počistiti" s tržišta.

Uspjeh nije iluzija

Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".

Zaljubljena u modu i umjetnost

Iako franšizna radnja City Fashion Jewellery u Sarajevu radi tek od srpnja prošle godine, nakit ovog branda je već postao sinonim za glamur.

Snažni brandovi
po novim mjerilima

Mnogo se toga promijenilo u odnosu na prošlogodišnju listu najboljih američkih franšiza koju priređuje magazin Entrepreneur. Novi kriteriji za rangiranje uveli su u sam vrh i nova imena.