Poslovna prilika na tržištu hitnog prijevoza

Flash, europski lider u pružanju profesionalnih usluga hitnog transporta, pokreće novi franšizni program. Cilj – proširenje mreže prijevoznika i partnera diljem Europe. Primatelje franšize traže i u zemljama ove regije.

Što je to franšiza?

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!

Lakše do Husse franšize

Davor Bencek iz Koprivnice postao je primatelj Husse franšize, zadužen za područje Koprivničko-križevačke županije. Što ga je potaklo te ohrabrilo na ovaj korak?

CHIPAS pomiče granice

Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.

Uči, gradi i zaradi

Robert Stopa je uložio nekoliko tisuća eura u kupnju Edukido franšize. Investiciju je vrlo brzo vratio te kupio licencu kako bi razvijao posao u još dvije oblasti Poljske.

Franšiza škole za 21. stoljeće

Kanadski franšizni obrazovni sustav Maple Bear pokreće razvoj mreže u zemljama Centrale i Istočne Europe. Tko može postati te što mogu očekivati primatelji ove franšize?

Kako se pripremiti za ulogu primatelja franšize?

Koji biznis? Postoji li tržište za ovo što želim raditi/ponuditi? Imam li dovoljno novca za pokretanje biznisa? Hoće li se ovaj posao na kraju isplatiti?

Preko partnera do Europe

Tvrtka CarGo Technologies, vlasnik aplikacije za naručivanje vožnje CarGo, proširila je poslovanje i izvan Srbije. Aplikaciju sada koriste i građani Züricha i Beča.

Licence po mjeri lokalnog tržišta

Što je ključno za opstanak licenciranih magazina u regiji? Kako biraju licence te kakva je budućnost ovakvih izdanja, otkriva Robert Čoban, predsjednik Color Press Group-a

Dobar odabir posla vodi do uspjeha

Sve veća ponuda franšiza u regiji potaknula je mnoge koji nisu imali poduzetničkog iskustva osmjeliti se te okušati u vlastitom biznisu. Primatelji franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ govore o svojim iskustvima.

Novi članovi dobrodošli u Husse obitelj

Husse, švedski proizvođač i distributer hrane za pse i mačke, pet godina posluje u Sloveniji, gdje prodajnu mrežu razvijaju franšizeri i distributeri.

Zadovoljni i klijent i zaposlenik

Kako poduzetnici mogu automatizirati i digitalizirati svoje biznise? UDS nudi vlasnicima biznisa niz rješenja, a ljudima koji tek razmišljaju o poduzetništvu – mogućnost razvoja kroz franšizu.

Nijedan biznis nije sigurna oklada

Čak i oni poduzetnici koji odluče kupiti franšizu – dokazani poslovni koncept – ne smiju računati na stopostotni uspjeh. U privatnom biznisu, štošta može poći krivo, ali će uspjeh biti izvjesniji ako se izbjegnu neke od uobičajenih pogrešaka.

McDonald’s u brojkama

Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.

Volja i predanost su presudni

U Srbiji posluje 12 franšiznih Dr FeelGood fitness klubova. S vlasnikom brenda, Sašom Plećevićem, razgovarali smo o tome što je važno za uspjeh franšize u ovom području.

„Brzo čitanje“ širom regije

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ stiže u Crnu Goru. Prva će poslovnica biti otvorena u Podgorici.

Starbucks otvoren u Beogradu

Jedan od svjetski najpopularnijih lanaca kafeterija Strabucks dobio je i prvi kafe u Srbiji.

Upornošću do uspjeha

Što je ključno za širenje izvan domaćeg tržišta, kako se može kontrolirati franšizna mreža te na koji se način štite od plagiranja, govori Vladimir Novicki, idejni tvorac sustava „Malac genijalac“

Snaga velike franšizne obitelji

Švedski Husse jedan je od rijetkih franšiznih sustava koji razvija mrežu u svim zemljama ove regije. Primatelje master franšize od prošle godine imaju i u Bosni i Hercegovini.

Sajam franšiza u Napulju

Napulj će 17. i 18. svibnja biti odredište za tvrtke i poduzetnike zainteresirane za franšizing – kada se i održava sajam franšiza Expo Franchising Napoli.

Obilje u jednom zalogaju

Priča o Caribic Pizzi širila se „od zalogaja do zalogaja“, da bi danas pod ovim brandom u Srbiji radilo 14 restorana. Od 2017. lanac se širi i kroz franšizu.

S franšizom u svijet

Škola mentalne aritmetike „Malac genijalac“ širi franšiznu mrežu na više inozemnih tržišta. Ove su godine pokrenuli poslovanje u Sloveniji i Rumunjskoj.

Jeste li za vending biznis?

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.

Bez „reklama s naslovnica“

Tek što su najavili širenje na inozemnim tržištima, španjolski sustav oglašavanja Grupo Overnews odustaje od međunarodnog franšizinga.

Definicija franšizinga

Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj ​​know-how i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Vrste franšiza

Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.

„Doskočiti“ do svih meridijana

JumpingClay, koncept trgovine i radionice za modeliranje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nositelj franšize nudi tri opcije za pokretanje posla.

Kako napraviti kvalitetan ugovor o franšizingu?

Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.

Očarajte kupca!

Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.

Franšizne udruge i federacije

Cilj franšiznih udruga jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na regulaciji i implementaciji opće prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja s razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davatelja franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne udruge.