Profit i dalje u rastu
Prema posljednjem financijskom izvješću, popularni lanac brze hrane je u drugom tromjesečju imao 19 posto veću dobit. Tvrtka je objavila da je zaradila 75,1 million dolara. U isto vrijeme, prijavili su i pad prihoda od 6,1 posto, ali u Burger Kingu kažu da su takvi rezultati bili - očekivani. Nakon što su prošle godine sve svoje restorane "preveli" u vlasništvo primatelja franšize, u tvrtki su već tada mogli računati na pad prihoda.
Foto: PROFIT system / Burger King u Hrvatskoj
Međutim, potpunim prelaskom na franšizing, troškovi poslovanja su drastično smanjeni, a otvaranje novih restorana i ubiranje franšiznih naknada doveli su, u ovom kvartalu, i do povećanja profita matične tvrtke. Burger King planira nastaviti s ekspanzijom i razvojem franšizne mreže, s tim što će najveći broj restorana biti otvoren na inostranim tržištima.
Lanac je, istina, u drugom kvartalu ove godine zatvorio 22 restorana u Sjedinjenim Državama i Kanadi, ali je i pokrenuo 153 nova izvan matičnog tržišta. Da podsjetimo, prvi restoran ovog lanca otvoren je krajem srpnja i u Hrvatskoj, na odmorištu uz autocestu A1, u blizini Zagreba. U franšiznoj mreži Burger King sada ima 13.808 restorana diljem svijeta, što je gotovo za 700 više u odnosu na broj iz prošle godine.
Po broju jedinica Burger King se svakako ne može mjeriti s ostalim konkurentskim lancima brze hrane. To mu, s druge strane, ostavlja dovoljno "prostora" za rast, prije nego dostigne McDonald's, koji trenutno ima 35.000 restorana ili Yum Brands, koji sa svojim brandovima - KFC, Taco Bell i Pizza Hut - ima mrežu od 40.000 restorana diljem svijeta .
Izvor: Entrepreneur
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?