Tko je na dobrom glasu?

Izvješće koji je početkom lipnja objavila konzultantska kuća Reputation Institute sastavljeno je na temelju 50.000 intervjua u kojima je sudjelovalo 27.000 ljudi. Prema tom istraživanju, Panera je jedina tvrtka iz ugostiteljskog sektora u SAD koja ima "iznimnu reputaciju". Slijede lanci brze usluge Dunkin' Donuts i Subway, a među prvih 10 našli su se i restorani Krispy Kreme, Wendy's i Chipotle. Zanimljivo je da od spomenutih lanaca restorana jedino Chipotle ne razvija posao kroz franšizu.
Foto: Mike Mozart / Flickr
Najveći utjecaj na ugled tvrtke, kako se navodi u istraživanju, imala su dva faktora – proizvodi i upravljanje. Iako je kvaliteta proizvoda osnovni kriterij koji se podrazumijeva i ne dovodi u pitanje, potezi i odluke tvrtke na temelju kojih potrošači mogu "naslutiti" kako se tvrtkom upravlja, jeste faktor koji je u ovom istraživanju imao presudan značaj. To je i jedan od razloga zašto je Panera dospjela na sam vrh respektabilnih tvrtki.
Panera je, naime, među prvima ove godine objavila popis s više od 150 umjetnih aditiva – sladila, konzervansa, umjetnih boja i aroma – koje planira izbaci iz svojih proizvoda do 2016.
Međutim, bio je to tek jedan od mnogih koraka koje je tvrtka povukla u posljednjih deset godina kako bi izbornik učinila kvalitetnijim. Panera se još 2004. "zavjetovala" da će koristiti isključivo piletinu gajenu bez upotrebe antibiotika. Sljedeće su godine objavili da će iz svojih proizvoda izbaciti umjetne trans masti (djelomično hidrogenirana ulja), koje je Američka agencija za hranu i lijekove tek 2013. službeno stavila na popis sastojaka štetnih po zdravlje ljudi. Od 2010. Panerini izbornici sadrže i kalorijske vrijednosti obroka. Ne treba zanematiri ni to da je ova vrsta transparentnosti "povukla" i ostale lance brze usluge učiniti isto, o čemu smo već pisali.
Inače, Reputation Institute nije želio objaviti imena ugostitelja koji su dobili niske ocjene, međutim, u izvješću se navodi da je, recimo, u usporedbi s prethodnim godinama, McDonald's jedna od tvrtki koje su doživjele pad povjerenja potrošača.
Izvor: Entrepreneur Magazine
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?