Tko je na dobrom glasu?

Izvješće koji je početkom lipnja objavila konzultantska kuća Reputation Institute sastavljeno je na temelju 50.000 intervjua u kojima je sudjelovalo 27.000 ljudi. Prema tom istraživanju, Panera je jedina tvrtka iz ugostiteljskog sektora u SAD koja ima "iznimnu reputaciju". Slijede lanci brze usluge Dunkin' Donuts i Subway, a među prvih 10 našli su se i restorani Krispy Kreme, Wendy's i Chipotle. Zanimljivo je da od spomenutih lanaca restorana jedino Chipotle ne razvija posao kroz franšizu.
Foto: Mike Mozart / Flickr
Najveći utjecaj na ugled tvrtke, kako se navodi u istraživanju, imala su dva faktora – proizvodi i upravljanje. Iako je kvaliteta proizvoda osnovni kriterij koji se podrazumijeva i ne dovodi u pitanje, potezi i odluke tvrtke na temelju kojih potrošači mogu "naslutiti" kako se tvrtkom upravlja, jeste faktor koji je u ovom istraživanju imao presudan značaj. To je i jedan od razloga zašto je Panera dospjela na sam vrh respektabilnih tvrtki.
Panera je, naime, među prvima ove godine objavila popis s više od 150 umjetnih aditiva – sladila, konzervansa, umjetnih boja i aroma – koje planira izbaci iz svojih proizvoda do 2016.
Međutim, bio je to tek jedan od mnogih koraka koje je tvrtka povukla u posljednjih deset godina kako bi izbornik učinila kvalitetnijim. Panera se još 2004. "zavjetovala" da će koristiti isključivo piletinu gajenu bez upotrebe antibiotika. Sljedeće su godine objavili da će iz svojih proizvoda izbaciti umjetne trans masti (djelomično hidrogenirana ulja), koje je Američka agencija za hranu i lijekove tek 2013. službeno stavila na popis sastojaka štetnih po zdravlje ljudi. Od 2010. Panerini izbornici sadrže i kalorijske vrijednosti obroka. Ne treba zanematiri ni to da je ova vrsta transparentnosti "povukla" i ostale lance brze usluge učiniti isto, o čemu smo već pisali.
Inače, Reputation Institute nije želio objaviti imena ugostitelja koji su dobili niske ocjene, međutim, u izvješću se navodi da je, recimo, u usporedbi s prethodnim godinama, McDonald's jedna od tvrtki koje su doživjele pad povjerenja potrošača.
Izvor: Entrepreneur Magazine
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?