Silhouette international institute
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Silhouete Institut nudi širok spektar različitih tretmana za zdravo mršavljenje i oblikovanje tijela. Princip zdravog mršavljenja i oblikovanja tijela bazira se na kontinuiranim i redovitim dolascima kojima se postižu izvanredni rezultati - koji traju. Individualni pristup svakom klijentu omogućuje nam praćenje rezultata svakog korisnika te promjenu samog tretmana ili pak intenziteta tretmana. Prednosti vježbanja u našem centru je i ušteda vremena - zahvaljujući inovativnoj tehnologiji, vježba se u kapsulama pod određenom temperaturom i infracrvenim lampama te se zbog toga vrijeme samog izvođenja vježbi skraćuje.
Tehnologija i ljepota već su odavno nerazdvojne, a tehnike Silhouette aparata idealne su za poduzetnike koji ljepoti žele pristupiti s drugačije, inovativne strane koja garantira rezultate. Silhouette aparatura proizvodi
se isključivo za naš brend prema novim tehnologijama tržišta. Odlikuju se visokom kvalitetom i tehnologijom koja odgovara svakom obliku tijela, svakoj građi i različitim mogućnostima klijentica. Zbog inovativne, francuske tehnologije, svakoj klijentici garantiraju najefikasnije moguće rezultate. Uz posebno kreirane
programe i individualan program vježbanja, omogućuju gubitak opsega (mjerljiv u centimetrima) određenih dijelova tijela, čime se postiže skladna figura, prilagođena tjelesnoj konstituciji klijentica.
Prethodno iskustvo i edukacija nisu potrebni da biste uspješno vodili Silhouette Institut. Biti dio Silhouette obitelji znači dobiti svu potrebnu edukaciju osoblja, od rada na recepciji do detaljnog izvođenja vježbi, rada s posebnom Silhouette aparaturom te vođenja centra. Osim usvajanja znanja i vještina o vođenju centra, naučit ćete i komunikacijske vještine, osnove marketinga kao i osnovne nutricionističke odrednice kako
bi klijente mogli savjetovati o prehrani. Dvotjedna obavezna edukacija održava se dijelom u našem centru, a zatim u vašem prostoru.
Broj vlastitih poslovnica
1 (Rijeka)
Broj franšiznih poslovnica
1 (Pula)
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- Dvotjedna obavezna edukacija (održava se dijelom u našem centru, a zatim u vašem prostoru)
- dobivate svu potrebnu edukaciju osoblja
- obuka za komunikacijske vještine,
- osnove marketinga
- osnovne nutricionističke odrednice...
- Know-how
- Konstantna podrška u poslovanju
- Stručna podrška
- Tehnička podrška
- Loyalty program
- Prepoznat brand
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Franšizna naknada: 5.000 EUR
- Početna investicija: 40.000-60.000 EUR
Osnovni zahtjevi sustava
- Nije potrebno prethodno iskustvo
- Potreban je prostor veličine minimalno 75m2. Idealna lokacija za otvaranje Silhouette franšize je na mirnom području izvan centra grada, s minimalno gradske buke i automobila, ali s mogućnošću besplatnog parkinga u blizini.
Informacije o davatelju franšize
16 j. d. o. o.
Rijeka, Šetalište Joakima Rakovca 10, Rijeka
+385 91 4232899
Kontakt osoba za kandidate
Ozrenka Cukrov
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
DepilConcept, međunarodni brend estetskih centara, u travnju je proslavio četiri godine poslovanja na tržištu Srbije.
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Ovaj Europski etički kodeks ažurna je verzija kodeksa koji je Europska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove posljednje izmjene usvojene su koncem 2016. godine.
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Centar za njegu ljepote Cacao otvorio je franšiznu poslovnicu u Banjaluci. Tko su primatelji franšize za ovo područje te kako su u njezi ljepote prepoznali dobru priliku za obiteljski biznis?
Zašto se rekreacija i obiteljska zabava klasificiraju kao perspektivni poslovni sektori? Trampolinski park WOOP! pruža i dobar primjer i šansu za poduzetnike zainteresirane za franšizu.
Od travnja 2019. u Srbiji posluje DepilConcept, portugalski franšizni sustav specijaliziran za epilaciju. Primatelji master franšize za ovo tržište otkrivaju po čemu se DepilConcept izdvaja od drugih – kao koncept i biznis prilika.
U Srbiji posluje 12 franšiznih Dr FeelGood fitness klubova. S vlasnikom brenda, Sašom Plećevićem, razgovarali smo o tome što je važno za uspjeh franšize u ovom području.
Jump Planet, zabavni park s trampolinima dizajniran i razvijen u Poljskoj, nudi franšizu i u ovoj regiji. Za poduzetnike koji razmišljaju o pokretanju atraktivnog biznisa, ovo je dobra prilika, kaže Bartosz Śledziński, vlasnik koncepta
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.