U razvoj s jasnim ciljevima
DepilConcept se na tržištu Portugala pojavio prije 13 godina ponudivši usluge u području dugotrajnog uklanjanja dlačica, fotopodmlađivanja i njegu svih tipova kože. Danas pod ovim brandom posluje više od 100 klinika kroz koje je do sada prošlo 200.000 klijenata. Osim rasta i razvoja biznisa na domaćem tržištu, franšiznu su mrežu razvili i u Poljskoj, a tijekom prošle godine pojavili su se i u ovoj regiji. I to je tek početak, najavljuje Alexandre Lourenço, osnivač i vlasnik branda DepilConcept.
Prije svega, po čemu ćete pamtiti 2019. – zašto je bila značajna za DepilConcept?
Godina za nama je, mogu reći, bila najbolja godina za lanac DepilConcept do sad. Potvrdili smo i ojačali poziciju tržišnog lidera u Portugalu i Poljskoj, dok smo prošle godine ušli i na novo tržište – Srbiju, gdje bi, već krajem veljače ove godine, naš primatelj master franšize trebao otvoriti treću kliniku. Usto, prosječni promet svih naših primatelja franšize značajno se povećao.
Što biste rekli, što su bile najznačajnije prekretnice za brand tijekom ovih 13 godina postojanja?
U vrijeme kada smo razmišljali o pokretanju posla, depilacija i trajno uklanjanje dlačica bili su tek dio usluga koje su se nudile u okviru klasičnih kozmetičkih salona.
Međutim, potražnja za tim uslugama bila je tako velika da smo shvatili da bi bio dobar potez ako bismo razvili zaseban, specijalizirani posao, pod zasebnim brandom. Tako je nastao franšizni sustav DepilConcept. Uspjeh DepilConcepta i njegov daljnji razvoj možda su najbolji dokaz da smo donijeli ispravnu odluku. Nekoliko godina nakon što smo započeli s poslovanjem u Portugalu, odlučili smo se okušati i na poljskom tržištu. Uslijedile su godine krize, pa smo se u tom razdoblju fokusirali na ta dva tržišta, i kao rezultat toga, postali smo tržišni lideri u Portugalu i Poljskoj. Prošle smo godine otvorili prve franšizne klinike na tržištu ove regije, u Srbiji, a nastavljamo tražiti nove primatelje master franšize i u drugim zemljama.
Što su ciljevi za 2020. godinu?
Ove ćemo godine biti fokusirani na snažniju potporu našim primateljima franšize – ponudit ćemo više obuke za zaposlenike u franšiznim klinikama, poboljšat ćemo kvalitetu naših usluga te raditi na novim kampanjama i digitalnom marketingu, a sve kako bismo privukli više klijenata koji će koristiti usluge DepilConcepta.
Kako će se dalje razvijati franšizna mreža?
Naši su ciljevi vrlo jednostavni – zadržati vodeće pozicije u Portugalu i Poljskoj, udvostručiti broj klinika u Srbiji, otvoriti našu prvu podružnicu u Bosni i Hercegovini i pronaći primatelje master franšize na tri nova tržišta.

pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Od travnja 2019. u Srbiji posluje DepilConcept, portugalski franšizni sustav specijaliziran za epilaciju. Primatelji master franšize za ovo tržište otkrivaju po čemu se DepilConcept izdvaja od drugih – kao koncept i biznis prilika.
Uspjeh koji je DepilConcept, portugalski franšizni sustav za epilaciju, postigao u Poljskoj može poslužiti kao odličan primjer plodonosne franšizne suradnje – posebno što DepilConcept uskoro stiže i u ovu regiju.
Saloni ljepote koji nude „sve“, zapravo se ničim posebnim ne izdvajaju na tržištu. Uz DepilConcept smo uspjeli biti drukčiji, kaže Mariusz Włoczkowski, direktor razvoja franšize DepilConcept u Poljskoj
Iako u kozmetičkom sektoru uglavnom rade žene, i muškarci mogu naći svoje mjesto u ovoj branši. Pokazuje to i primjer primatelja DepilConcept franšize iz Poljske.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Primiti franšizu, opredijeliti se za partnerstvo (agenturu, kako se češće naziva) ili poslovati potpuno samostalno - na svoj način, po vlastitoj ideji i nahođenju? Izbor nije lagan; svaki model ima svoje prednosti i mane.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Popularno na forumu
Ostvareni planovi i novi koraci
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Ostvareni planovi i novi koraci
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Ostvareni planovi i novi koraci
DOBAR DAN NARODE MOJI HRVATSKI MOJ UPIT KAKO DOBITI KREDIT ZA KUPNJU KUĆE OD NEKRETNINA I GENIC KREDITA POZOVITE, ZVAO SAM DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY, DANAS SAM JAKO SRETAN...