Njega ljepote kao obiteljski biznis

Cacao Banjaluka / Obiteljski biznis u jednoj od najbrže rastućih industrija u svijetu
Utorak
12.11.2019
Centar za njegu ljepote Cacao otvorio je franšiznu poslovnicu u Banjaluci. Tko su primatelji franšize za ovo područje te kako su u njezi ljepote prepoznali dobru priliku za obiteljski biznis?
 

Nakon Beograda, Zagreba, Podgorice, Kragujevca, Svilajnca i Užica, Cacao Beauty Centar, mjesto za njegu ljepote s brojnim kozmetičkim uslugama, otvoren je i u Banjaluci. – Srećni smo da se naša uspješna priča iz godine u godinu širi te da imamo sve veći broj zadovoljnih korisnika naših usluga iz čitave regije. Očekujemo da će franšizni centar u Banjaluci uspješno poslovati jer je riječ o gradu koji je centar tog dijela Bosne i Hercegovine – istaknula je Marija Čalija, vlasnica franšiznog koncepta Cacao Beauty Centar.

Primateljica franšize u Banjaluci je Jelena Rosić koja je u industriju ljepote zakoračila još 2008. godine. Jelena je i po svjedočenju davatelja franšize jedna od najboljih polaznica Cacao Akademije kada je riječ o trajnom make up-u. Ideja je da ovo, ipak, bude obiteljski biznis u čijem bi razvoju sudjelovali svi članovi obitelji.

Želeći da svoja znanja i iskustvo pretočimo u jedan mali obiteljski biznis, dosta smo vremena provodili istražujući. Beauty industrija jedna je od najbrže rastućih industrija u svijetu, tako da smo razmišljali u tom pravcu. Ujedno, oblast njege ljepote je moja velika ljubav, a u budućnosti vjerujem da će ovaj posao zavoljeti neka od naših tri kćeri. Dakle, od kada smo odlučili da se upustimo u poduzetništvo, željeli smo obiteljski biznis, ali kojim ću se prevashodno ja baviti. Naša je prednost ipak što i moj suprug Vladimir ima dosta iskustva u biznisu, tako da smo, rekla bih, odličan spoj uz dobru organizaciju. U najboljim smo godinama i svako od članova obitelji već ima neke svoje male zadatke i dodijeljene aktivnosti i obveze. To je još jedan od razloga zašto smo se odlučili za ovu franšizu, svatko može sudjelovati u njezinom razvoju. Vjerujemo da je ovo dobar početak jedne dugoročno uspješne priče – kaže Jelena Rosić.

Za Cacao Beauty Centar saznali su pretražujući na internetu, a kontakirali su i prijatelje koji žive u Srbiji kako bi dobili informacije. – Istražujući potom Cacao koncept i njihovu franšiznu ponudu, uvidjeli smo da je ovo jedna ozbiljna, odlično koncipirana priča, zaokružen biznis model, tako da smo stupili u kontakt s davateljima franšize. Odluka o kupnji franšize je donesena nakon obavljenih prvih konzultacija i dobre analize tržišta u našem gradu i državi – napominje Jelena i dodaje da je njihova želja bila ponuditi nešto novo i drukčije u odnosu na postojeću ponudu kozmetičkih salona za uljepšavanje na prostoru Bosne i Hercegovine.

Iako do sada nisu imali iskustva s franšiznim modelom poslovanja, Jelena kaže da su uspjeli dobro se upoznati s načinima na koje franšiza funkcionira. – Bitno je istaknuti da su, u ovom našem slučaju, davatelji franšize postali i naši partneri i prijatelji, jer smo od starta uvidjeli da imamo zajedničke interese i energiju, uz našu veliku želju da uspijemo i donesemo nešto novo. Od samog početka smo imali veliku pomoć i podršku davatelja franšize, jer nismo znali mnogo o ovom biznisu. Put bi nam bio sigurno teži da sam sama krenula u ovaj biznis – kaže Jelena Rosić.

Upiti zainteresiranih za franšizu Cacao Beauty Centra stižu i iz drugih gradova regije, kaže Marija Čalija. – No, želimo postupno proširiti franšiznu mrežu birajući pouzdane partnere. Trenutno, dodatno osnažujemo cjelokupnu organizaciju poslovanja, što je izuzetno važno i za daljnje širenje mreže – ističe Marija Čalija.


Od franšizne suradnje do prijateljstva / Marija Čalija, vlasnica koncepta Cacao Beauty Centar i Jelena Rosić, primateljica franšize za područje Banjaluke