Sreća prati hrabre

Ni u jednom poslu ne postoji univerzalan recept za uspjeh. Dobra ideja i inovacija su svakako nužni, ali ne i dovoljni preduvjeti. Za uspjeh je ponekad potrebna i upornost, ponekad - hrabrost. Sve ovo bi mogli potvrditi brat i sestra Alessio i Rosetta Santoiemma, mladi dizajnerski dvojac iz Italije. Njihov proizvod je tek privukao pozornost, ali već sada daju dobar primjer - kako jedan običan i dobro poznat modni detalj može donijeti nešto novo. A uspjeli su u Italiji, gdje, ne treba zaboraviti, vlada bespoštedna konkurencija, bar kad je svijet mode i dizajna u pitanju.
Alessio i Rosetta su prošle godine sudjelovali na međunarodnom modnom sajmu "White" u Milanu i pod brandom Al&Ro predstavili svoje - sunčane naočale. Među stotinama dizajnera, stilista i umjetnika, njihove jednostavne i moderne naočale su se istakle nizom atraktivnih i praktičnih odlika i već su proglašene "avangardom i kreacijom koja gleda u budućnost".
Al&Ro naočale su, za početak, nesalomive. Tajna njihove dugovječnosti krije se u "inovativnom i hiper-tehnološkom " materijalu, koji bi se, u najkraćem, mogao opisati kao - vrsta gume. A da se ne mogu polomiti, kupci se mogu uvjeriti i prije no što ih kupe. Dozvoljeno im je da ih uvijaju, istežu, pa čak i da ih bace na pod.
Međutim, ono što ih dodatno čini dopadljivim je i jednostavan i vrlo sveden dizajn, varijetet i intezitet boja, kao i vrlo poželjne fizičke karakteristike. Al&Ro naočale su izuzetno lagane, mekane i do te mjere fleksibilne da se lako prilagođavaju svakom obliku lica.
Paleta boja u kojoj se proizvode je vrlo široka (oko 30 nijansi), stakla su zamjenjiva, a tekstura materijala varira ovisno o boji koju treba dodatno "dočarati". U prodaji su trenutno dostupna dva modela - "Square" i "Drop", a za jedan par naočala treba izdvojiti 80 eura.
Iako bi mnogi na prvi pogled mogli reći da se radi o zanimljivom, ali luckastom proizvodu, talijanski hit bi, zapravo, vrlo brzo mogao postati novi globalni modni fenomen. Al&Ro naočale su dovoljno "neutralne" da pristaju svima, a opet, i dovoljno "ektravagantne" da gode i ljudima koji drže do prepoznatljivog stila. Dvojcu Santoiemma se kreativnost, i hrabrost, svakako ne može poreći.
pročitajte članke

Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara "Brosh" u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Franšizni korneri pogodni su za trgovce koji žele obogatiti postojeću ponudu. Dobar primjer daju dvije poduzetnice iz Srbije koje su u svoje dućane dodale "kutak" za nakit Dvije šmizle.
Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
U maloj se radionici All Nut već devet godina ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljive i drugog voća. Osim dućana u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi se mogla proširiti i u druge zemlje regije.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Franšizni sustav je poput velike obitelji
Svidza mi se .Trenutno trazim neku dobru fransizu za sebe...
Miris iskustva
svidja mi se miris iskusva neznam kako bih mogao da budem prhmaoc fransize i kako bih mogao to ostwariti molim odgowor, meil. nedzadm89@hotmail.com