intervju tjedna
Fly Fly Travel diljem Hrvatske
Kako je odlučio uzeti Fly Fly Travel franšizu, te kakvi su mu planovi i očekivanja, govori primatelj master franšize za Hrvatsku Luca Žic.
Franšiza za svako mjesto
Kako se razvijala franšiza Trafike, koji su uvjeti za primatelje franšize, te kakvu potporu dobijaju, govori Dragomir Stanković iz srbijanske tvrtke GrafArt
Spremni za nova tržišta
Fly Fly Travel uskoro započinje poslovanje u Hrvatskoj kroz master franšizu. Kako se razvijao franšizni sustav, koji su uvjeti za master franšizu i daljnji planovi, govori Luka Dragašević
Sajam po mjeri poduzetnika
Kako je protekao sajam franšiza u Varšavi, tko su tipični izlagači, a tko posjetitelji ove smotre, te ima li sustava s ovih prostora koji su zreli za sajam, govori nam Igor Bogojević
Važno je ne odustati
Niti jedan početak nije lak, kažu Martin Wallner i Tomaš Huber iz Češke, osnivači i vlasnici koncepta Mixit. Od čega su počeli, a čime se danas mogu pohvaliti?
Strpljenje se isplati
Iskustva iz Poljske: Kako Eurocash privlači nove primatelje franšize i kakve benefite mogu očekivati partneri pošto pristupe mreži, govori Pedro Marthino, član borda Eurocash grupacije
Dobar početak potiče optimizam
Kako reagiraju oglašivači na Ticket Com franšizu, postoji li interes za ovu vrstu posla, i što primatelje najviše zanima, odgovara nam Damir Jurković
Posao za lijep i pristojan život
Zašto su odlučili ponuditi novi franšizni model za kave-pekaru Kralj, dokle su stigli sa širenjem mreže i tko bi bio idealan primatelj franšize, govori Slađana Kovačević
Franšizni sustav je poput velike obitelji
Kad biramo partnere, prije svega tražimo ozbiljnost i predanost poslu, kaže Milica Gavrilović, vlasnica franšiznog koncepta "Dvije šmizle"
"Kraljica" stiže
Više od 70 godina, Dairy Queen primjenjuje jedan jednostavan recept za uspjeh – kaže Amir Kremer, potpredsjednik i menadžer razvoja američkog lanca restorana Dairy Queen
Dio velike zajednice
Za početnike koji ulaze u posao ohrabrujuće je biti dio franšiznog sustava. Uvijek je netko uz vas da vas posavjetuje i nauči – kaže Nevena Petrović, vlasnica FitCurves franšize
Vjerujemo u obrazovanje
Kako je Škola matematike 2plus2 postala međunarodna franšiza, što je odlikuje te čime je privukla svoje primatelje franšize, reći će nam Marcin Kruszynski
I dalje snažna ekspanzija
Koja će tržišta Središnje i Istočne Europe ove godine biti u fokusu Subwaya, najvećeg franšiznog lanca na svijetu, otkriva Kryštof Olsen, regionalni koordinator razvoja ovog branda
Više od igre
Gdje će biti otvorene nove franšize, kako biraju partnere i što je sve potrebno za pokretanje posla, reći će nam Boban Melkus, suvlasnik tvrtke RoomEscape
Prilika se smiješi poduzetnima
Kako su razvili franšizu salona za izbjeljivanje zubi, gdje traže nove partnere i što očekuju od svojih primatelja franšize, govori Edina Sebők iz tvrtke Smile Partner
Franšizing je vrlo ozbiljna industrija
Kako se razvijao franšizing u Hrvatskoj, što se postiglo i što se još može učiniti, govori Damjan Benčić iz Veleposlanstva SAD u Hrvatskoj
Ideja vrijedna »kopiranja«
Kako je slovenski Printbox unio revoluciju u uslugu kopiranja, skeniranja i printanja, što su postigli i čemu se nadaju, reći će nam Luka Jarc.
Prihodi rastu u franšizi
Koje su prednosti za trgovce koji pristupe franšiznom sustavu Moj dućan, kakve rezultate postižu te kakvu pomoć očekuju od tvrtke Metro kao davatelja franšize, govori nam Alen Žunić.
Ideja za posao? Ljekarna!
Nisu farmaceuti, a ipak vode ljekarnu. Što su tražili i kako su kupili "apotekarsku" franšizu, reći će nam Katarzyna Kwiatkowska iz Poljske
Stići do dalekih meridijana
Kakvi su planovi za širenje franšizne mreže Aqua, tko su primatelji ove franšize u dalekim zemljama te može li franšiza uspjeti u zemljama bez mora, govori Gordan Kolar.