Prednosti novog trenda

U zemljama regije samoposlužne praonice rublja pojavile su se tek u posljednjih nekoliko godina. Među njima se, prije oko godinu dana, našla i jedna franšiza – LG Laundry Lounge. Mario Martinek, vlasnik tvrtke „Bijeli svijet“, koja je primatelj pomenute franšize za sve zemlje istočne Europe, otkrit će nam koliko je ljudima ovaj poslovni koncept primamljiv, kakvi su im utisci nakon godinu dana rada te po čemu je franšiza LG Laundry Lounge specifična.
Kako se pokazao koncept samoposlužne praonice rublja, budući da ranije nije bio prisutan na ovim prostorima?
Praonice rublja postaju pravi trend u domaćem poduzetništvu. Naime, praonice su se u Hrvatskoj, kao što ste rekli, pojavile tek nedavno, dok primjerice, u susjednoj Italiji taj trend poznaju više od 20 godina. Zbog toga hrvatsko tržište nije zasićeno – od Zagreba, Splita, Rijeke i Pule do Dubrovnika postoji svega desetak praonica. Postojeći rezultati djeluju ohrabrujuće i otvaraju vrata novim prilikama i dobroj zaradi.
Nedavno ste organizirali i konferenciju na kojoj ste predstavili LG Laundry Lounge koncept. Kakve su bile reakcije poduzetnika, što ih je najviše zanimalo i djeluju li vam zainteresirano?
Reakcije su bile pozitivne jer se radi o manjim investicijama koje donose manji rizik, a projekti koje smo do sada radili, pokazali su se profitabilnim u poslovanju. Stoga, i možemo reći da je ovakav posao održiv i ne predstavlja veliki rizik za poduzetnika.
Što su sve prednosti ovog koncepta?
Povrat investicije moguće je ostvariti već nakon 12 mjeseci, a početno ulaganje u mini-praonicu iznosi 20.000 eura. Svima koji se odluče otvoriti praonicu rublja, tvrtka „Bijeli svijet“ je na raspolaganju tijekom čitavog procesa. Naime, zainteresiranima uvijek dajemo financijsku prognozu i savjete vezane uz tehničke uvjete, marketinške i prodajne aktivnosti te mikrokreditiranje. Vjerujem da sve to znatno pomaže oko odluke za ulaskom u takvu investiciju.
Uz našu pomoć, postojeći su projekti diljem Hrvatske dali uspješne rezultate te služe kao primjer i ohrabrenje ostalima koji se žele baviti ovim poslom, a to smatramo najvećim uspjehom.
Zapravo, na budućim je vlasnicima praonice nalaženje prostora od minimalno 30 kvadrata na atraktivnoj lokaciji, a za sve ostalo tu je „Bijeli svijet“.
Osim toga, jedna od prednosti praonica je pružanje usluga vrlo raznolikoj i širokoj ciljnoj grupi: salonima ljepote, studentima, turistima, sportskim klubovima, podstanarima, tvrtkama za čišćenje, javnim institucijama, a benefit za domaćinstva je ušteda i praktičnost. Naime, to je i dalje najjednostavniji i najpovoljniji način za pranje popluna, deka, jakni i drugih velikih komada.
pročitajte članke

Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Nakon uspješne internacionalizacije poslovanja te porasta broja zaposlenika, Carwiz International sada ojačava i tim koji će biti zadužen za franšizno poslovanje.
Master franšizu Carwiz rent a cara za tržište Hrvatske kupila je tvrtka ABmobil rent.
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge. Što se promijenilo te na što sada mogu računati primatelji ove franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Primiti franšizu, opredijeliti se za partnerstvo (agenturu, kako se češće naziva) ili poslovati potpuno samostalno - na svoj način, po vlastitoj ideji i nahođenju? Izbor nije lagan; svaki model ima svoje prednosti i mane.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Popularno na forumu
Zabava za djecu, šansa za poduzetne
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Zabava za djecu, šansa za poduzetne
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Snažno u franšizni razvoj
DOBAR DAN NARODE MOJI HRVATSKI MOJ UPIT KAKO DOBITI KREDIT ZA KUPNJU KUĆE OD NEKRETNINA I GENIC KREDITA POZOVITE, ZVAO SAM DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY, DANAS SAM JAKO SRETAN...
Zabava za djecu, šansa za poduzetne
DOBAR DAN NARODE MOJI HRVATSKI MOJ UPIT KAKO DOBITI KREDIT ZA KUPNJU KUĆE OD NEKRETNINA I GENIC KREDITA POZOVITE, ZVAO SAM DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY, DANAS SAM JAKO SRETAN...
Čuvaj sjećanja!
Žena je toliko posebna da do nje nisam vjerovala da postoji privatnik za kojega je užitak raditi..a pogotovo ne u Hrvatskoj..prvi puta osjećaj cijenjenog djelatnika..