17.04.2014

Na redu su manji gradovi

Španjolski lanac dijetetsko-nutricionističkih centara Naturhouse ima 200 poslovnica samo u Poljskoj. Pošto su pokrili sve velike gradove, sada planiraju ući u manja mjesta.

Naša misija je naučiti ljude kako se pravilno hraniti i kako zadržati svoju idealnu težinu – kažu u španjolskoj tvrtki Naturhouse, koja je za svojih 20 godina postojanja uspjela ostvariti i međunarodni uspjeh. Pod markom Naturhouse danas djeluje gotovo 2.000 specijaliziranih dijetetsko-nutricionističkih centara – od kojih se čak 900 nalazi izvan Španjolske. Za španjolsku kompaniju, međutim, jedno od najperspektivnijih tržišta u Europi je Poljska. Ne samo da imaju mrežu centara koja pokriva sve veće i srednje gradove (u ožujku je otvorena 200. poslovnica), već većinu centara uspješno vode primatelji franšize. Naturhouse sada planira nastaviti potragu za novim franšiznim partnerima u manjim gradovima Poljske.

Naturhouse Fot. Naturhouse

U manjim mjestima, uopćeno, ima mnogo potencijala za posao kojim se mi bavimo. Za uspjeh Naturhouse koncepta nije presudan broj stanovnika, već njihov stil života - imaju li želju pravilno se hraniti i brinuti o svom zdravlju.
Andrzej Gładysz, zadužen za razvoj franšizne mreže u Poljskoj

– U manjim mjestima, uopćeno, ima mnogo potencijala za posao kojim se mi bavimo. Za uspjeh Naturhouse koncepta nije presudan broj stanovnika, već njihov stil života – imaju li želju pravilno se hraniti i brinuti o svom zdravlju – kaže Andrzej Gładysz, zadužen za razvoj franšizne mreže u Poljskoj.

Na policama Naturhouse-a mogu se pronaći proizvodi za regulaciju tjelesne težine, dodaci prehrani na biljnoj bazi, prirodni kozmetički proizvodi i multivitaminski suplementi. Kupac koji odluči koristiti usluge Naturhouse centra prvo dobiva besplatan savjet nutricioniste koji će mu napraviti detaljan plan prehrane i preporučiti koje preparate i dodatke prehrani koristiti. – Većina naših klijenata su ljudi koji žele smršaviti. Ali, pored toga, dolaze nam i sportaši i ljudi koji žele održati svoju idealnu liniju ili, jednostavno, ljudi koji žele voditi zdrav način života. Javljaju nam se čak i osobe koje žele dobiti na težini. Najbitnije je da naši nutricionisti svakoj mušteriji prilaze individualno, prave i mijenjaju plan prehrane shodno njihovom zdravstvenom stanju i potrebama. Učinkovitost i rezultati se prate svakog tjedna – objašnjava Gładysz.

Primatelji Naturhouse franšize ne moraju nužno biti osobe obrazovane u ovoj struci, ali u centru svakako mora biti zaposlena osoba koja ima znanja iz područja dijetetike – to mogu biti nutricionisti, prehrambeni biotehnolozi, farmaceuti ili biolozi. Pošto tvrtka stavlja veliki naglasak na odabir osoblja, zapošljavanje djelatnika u franšiznom centru uvijek se obavlja u suradnji s centralom. Osoblje, pored toga, pohađa obvezne periodične obuke.

Franšizni centar može se otvoriti u bilo kojem mjestu s najmanje 20.000 stanovnika. – Nemamo ništa protiv da naši centri budu otvoreni i u blizini neke druge konkurentske kuće, ali, isto tako, ne želimo ni da otvaramo poslovnice "na silu", samo da bi ih bilo što više. Svaka lokacija za novi centar se pažljivo razmatra, a konačnu odluku donosi naš regionalni zastupnik – kaže Andrzej Gładysz.

Naturhouse, inače, franšizne centre ima i u Hrvatskoj – četiri se nalaze u Zagrebu, jedan u Zadru. Primatelj master franšize, ujedno zadužen i za razvoj mreže na cijeloj teritoriji Htrvatske, jeste tvrtka Animi d.o.o. 

Prema listi TOP 100 franšiza na svijetu, koju je početkom ove godine objavio portal FranchiseDirect.com, Naturhouse je najbolje rangirana europska franšiza u svojoj branši. Ove godine nalazi se na 41. mjestu, što je nevjerojatan pomak od čak 50 mjesta u usporedbi s prošlom godinom.

Izvor: Franchising.pl

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank