Nova uloga u franšizi

Na ideju da pokrene vlastiti posao te da kao primateljica franšize otvori dijetetski centar Naturhouse Radka Tabačeková došla je nakon sedamnaest godina rada u branši koja nije imala niti kakve veze sa zdravom prehranom ili mršavljenjem. Nakon porodiljnog dopusta, odlučila je napustiti IT tvrtku u kojoj je do tada radila te potražiti posao u kojem bi, kako kaže, mogla i uživati i zaraditi za pristojan život. Najviše ju je, pak, motivirala želja za osamostaljenjem. – Ideje za posao tražila sam na internetu, a prije svega me je zanimala ponuda franšiza. Iz onoga što se nudilo te što je bilo dostupno u Slovačkoj, privuklo me je područje zdrave prehrane i tvrtka Naturhouse – priča Radka Tabačeková o počecima.
Lokacija je bila važan faktor
Kontaktirala je franšiznog menadžera tvrtke Naturhouse u Slovačkoj i ugovorila sastanak. Tom je prilikom dobila sve potrebne informacije o sustavu, ali i o lokalu koji bi trebala preuzeti ako se odluči za franšizu. Prostor nekadašnjeg skladišta bio je, međutim, u vrlo lošem stanju i trebalo ga je potpuno renovirati te prilagoditi novom konceptu. Pored toga, nalazio se na manje prometnom mjestu, no, rizik koji je Radka Tabačeková prihvatila na koncu joj se i isplatio – klijentima Naturhousea, koji su uglavnom dolazili zbog problema s prekomjernom težinom, više je odgovarala diskretna lokacija, koja nije bila izložena "radoznalim pogledima".
U posao je ušla iako nije imala iskustva u području dijetetike te trgovine. Prednost je, međutim, bilo to što su je zdrava prehrana i zdrav način života i prije toga zanimali, a za ulazak u franšizni sustav odlučila se jer je željela, kako kaže, novu rolu u životu. Do tada je bila zaposlenik kome su govorili što treba raditi, sada je stajala na drugoj strani.
Najveću je podršku u novoj ulozi poduzetnika i savjetnika za prehranu dobivala od svoje obitelji. – Moja djeca znaju da mi je zdrava prehrana vrlo bliska. Suprug mi je, s druge strane, presudno pomogao oko financija, on je bio alfa i omega cijelog projekta, podržavajući i mene i moje prve poduzetničke korake. Ušli smo u posao znajući da ću raditi ono što volim, imati vremena za djecu te da ću zaraditi barem onoliko koliko sam do tad zarađivala – objašnjava Radka Tabačeková.
Klijenti od prvog trena
Osim papirologije koja ju je "zarobila" zbog renoviranja poslovnog prostora, nije imala većih problema u poslovanju. – Od potpisivanja franšiznog ugovora sve do danas suradnja s centralom teče besprijekorno –naglašava Radka Tabačeková. Naturhouse centar, sa savjetovalištem te prodajom dijetetskih preparata i suplemenata, otvorila je u rujnu 2013. godine, a prva se mušterija pojavila već u prvim satima – jedna je gospođa, priča Tabačeková, još dok se prostor renovirao, primijetila da se "u susjedstvu otvara nešto za zdravo mršavljenje" te je svakako željela probati. Radka je s njom obavila početne konzultacije, da bi sat vremena kasnije, gospođa poslala i svog sina, a popodne, i dvije svoje prijateljice. Posao je krenuo od prvog trena.
Prvi zapažen uspjeh doživjela je šest mjeseci kasnije, kada je uspjela ostvariti promet poput pojedinih Naturhouse poslovnica koje u Slovačkoj rade već nekoliko godina. U sljedećoj fazi, Radka Tabačeková uspjela je nadmašiti konkurenciju i zauzeti vodeću poziciju na tržištu, koju sada želi i održati.
Recept za uspjeh
Da bi dobro poslovala, Tabačeková kaže da u centru treba vladati ugodna, prijateljska atmosfera.
– Naravno, moramo postići i dobre rezultate u mršavljenju što će nas preporučiti novim klijentima. Međutim, mi ne prodajemo kruh niti mlijeko, već radimo s ljudima. Često mi se čini da smo prije svega psihološko savjetovalište, pa tek dijetetsko. Zato je vrlo važno razviti blizak odnos s klijentima. Ovaj se posao mora raditi srcem – kaže ona.
Unatoč tome što je sve donedavno bila uvelike ovisna o centrali, već planira buduće samostalne korake.
– Centrala Naturhousea mi je pomogla u svemu. Uređenju prostora, izboru radnika te stručnom osposobljavanju – kaže Radka Tabačeková, dodajući da joj centrala i dalje pomaže u marketingu, oko tehničkih pitanja te daljnje edukacije. – Željela bih prvo stabilizirati poslovanje, napraviti dobar tim stručnog osoblja. Poslije ću toga svakako razmišljati o otvorenju još jednog centra – s optimizmom nagovještava Radka Tabačeková.
Izvor: Franchising.sk
Priredila: N. Bogojević
pročitajte članke

Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Španjolski Naturhouse, lanac centara specijaliziranih za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, sada ima više od 2.200 jedinica. Franšizna se mreža i dalje širi.
Naturhouse, lanac specijaliziran za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, franšiznu mrežu odnedavno širi i na Malti.
Naturhouse, španjolski lanac specijaliziran za prodaju dijetetskih proizvoda i savjetovanje o zdravoj prehrani, ponovno se našao na listi 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu.
Zašto su usluge nutricionista sve traženije i što je najveća dobit za primatelje Naturhouse franšize, otkriva Jan Gonda, primatelj master franšize za Češku i Slovačku
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Popularno na forumu
Ideja za posao? Ljekarna!
Investiraj u sebe, tj. svoje znanje. Ja bi na tvom mjestu naucio nesto novo sto bi mogao iskoristiti u buducnosti prilikom prijave za posao. Ili, jos bolje, ulozi u kreiranje...
Ideja za posao? Ljekarna!
Zainteresirani smo za otvaranje Nowa apoteke pa molim da me kontaktirate.Pozdrav...Albina i Hrvoje Stimav
Ideja za posao? Ljekarna!
Postovani,Zaista nas zanima otvaranje apoteke...posjedujemo i vlastiti prostor...Kontaktirajte nas na mail ili na mob.Mob. 098 279 736Mail: albinstima@gmail.comZahvaljujemo uz...
Ideja za posao? Ljekarna!
Poštovani, zainteresirani smo pa bismo Vas zamolili za konkretnije i detaljnije informacije. Srdačan pozdrav Čepo Jelena Tereza med.sestra-instrumentarka KB Sveti...